به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: مقصر منم.

    سلام 3aba عزیز

    به تالار همدردی خوش امدی

    ابتدا چند سوال....

    1- دوست عزیزم امکان دارد برایمان بگویی چند سال داری؟

    2- چند تا دوست همجنس داری؟

    3- رابطه ات با دوستان دخترت چطور است؟

    4- درس می خوانی یا نه؟

    5- چرا دوست داری مردها نباشند و دوست نداری با آنها رابطه برقرار کنی؟ به چه دلیل؟

    6- نوشته ای مدتی افسرده بودی...به چه دلیل؟ هنوز هم هستی و این احساس تنهایی را

    داری؟

    ---------------------------------------------------------

    خوب عزیز دلم معلوم است که باید قاطعانه ارتباطت را با آقا پسر هرچه سریعتر قطع کنی

    چون ارتباط دختر و پسر رابطه ای اشتباه است به دلیل درگیری های عاطفی و غیره!

    دوم اینکه شما هنوز برنامه مشخصی برای خودت نداری و تفکراتت متضاد با آقا هست پس

    بهتر است اول تکلیفت را با خودت و زندگی ات مشخص کنی بعد یک برنامه برای زندگیت بریزی

    بعد بنشینی ببینی ازدواج کجای زندگیت است و مرد ایده آلت کیست و بعد آقا پسر را برای

    ازدواج بررسی کنی هرچند که با شما و خانواده شما کاملا متفاوت است و به نظر گزینه

    مناسبی نیست...اما تا تکلیفت با خودت و زندگیت مشخص نیست وارد هیچ رابطه تازه ای نشو

    ضمنا این احساسات متغیرت هم به دلیل سردرگمی تو در خصوص خواسته هایت در زندگی

    است پس خیلی منطقی رابطه دوستی را تمام کن و به او بگو که باید خودت را پیدا کنی و

    بعد به بررسی ازدواج بپردازی و تا خودت را پیدا نکنی نمیدانی که احساس واقعی ات به او

    چیست..وقتی خودت را پیدا کردی آن موقع به ازدواج فکر می کنی و اگر مناسبش دیدی با

    او ازدواج می کنی وگرنه برای هردوی شما بهتر است که با هم نباشید اما در حال حاضر

    ارتباط با او را کامل قطع کن و ببین کجای زندگی ایستاده ای و که هستی و از زندگی چه

    می خواهی...

    منتظر پاسخ هایت هستم!




  2. 8 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 21 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.