سلام 3aba عزیز
به تالار همدردی خوش امدی
ابتدا چند سوال....
1- دوست عزیزم امکان دارد برایمان بگویی چند سال داری؟
2- چند تا دوست همجنس داری؟
3- رابطه ات با دوستان دخترت چطور است؟
4- درس می خوانی یا نه؟
5- چرا دوست داری مردها نباشند و دوست نداری با آنها رابطه برقرار کنی؟ به چه دلیل؟
6- نوشته ای مدتی افسرده بودی...به چه دلیل؟ هنوز هم هستی و این احساس تنهایی را
داری؟
---------------------------------------------------------
خوب عزیز دلم معلوم است که باید قاطعانه ارتباطت را با آقا پسر هرچه سریعتر قطع کنی
چون ارتباط دختر و پسر رابطه ای اشتباه است به دلیل درگیری های عاطفی و غیره!
دوم اینکه شما هنوز برنامه مشخصی برای خودت نداری و تفکراتت متضاد با آقا هست پس
بهتر است اول تکلیفت را با خودت و زندگی ات مشخص کنی بعد یک برنامه برای زندگیت بریزی
بعد بنشینی ببینی ازدواج کجای زندگیت است و مرد ایده آلت کیست و بعد آقا پسر را برای
ازدواج بررسی کنی هرچند که با شما و خانواده شما کاملا متفاوت است و به نظر گزینه
مناسبی نیست...اما تا تکلیفت با خودت و زندگیت مشخص نیست وارد هیچ رابطه تازه ای نشو
ضمنا این احساسات متغیرت هم به دلیل سردرگمی تو در خصوص خواسته هایت در زندگی
است پس خیلی منطقی رابطه دوستی را تمام کن و به او بگو که باید خودت را پیدا کنی و
بعد به بررسی ازدواج بپردازی و تا خودت را پیدا نکنی نمیدانی که احساس واقعی ات به او
چیست..وقتی خودت را پیدا کردی آن موقع به ازدواج فکر می کنی و اگر مناسبش دیدی با
او ازدواج می کنی وگرنه برای هردوی شما بهتر است که با هم نباشید اما در حال حاضر
ارتباط با او را کامل قطع کن و ببین کجای زندگی ایستاده ای و که هستی و از زندگی چه
می خواهی...
منتظر پاسخ هایت هستم!








علاقه مندی ها (Bookmarks)