مرسی پویا و آریای عزیز واقعا صحبتهای قشنگی کردید و کاملا درست البته ما باهم یه توافقهایی کردیم ولی هر از گاهی یادش میره و دوباره گیر دادنش شروع میشه میگه تو هرجوری خواستی من میشم منم هر جوری خواستم تو بشو از لحاظ پوششش یا هر چیز دیگه ،خوب منم میگم تا حدی باشه ولی نه اینکه دیگه هیچ کاری دست خودم نباشه دوم اینکه خیلی حساس همه چیز رو بد برداشت میکنه مثلا اومد خونمون چرا خواهرت این کارو کرد مامانت این کارو .برداشتش رو همه چیز برعکس خیلی زود عصبانی میشهیکمم نسبت به خانوادم حسادت داره الان باهم قهریم چون دیروز سرم داد زد منم داد زدم سرش چون دیگه خسته شده بودم گفتم حق نداری سرم داد بزنی ، 2 ماه دیگه عروسیمه میترسم در آینده بدتر بشه کمکم کنید







یکمم نسبت به خانوادم حسادت داره الان باهم قهریم چون دیروز سرم داد زد منم داد زدم سرش چون دیگه خسته شده بودم گفتم حق نداری سرم داد بزنی ، 2 ماه دیگه عروسیمه میترسم در آینده بدتر بشه کمکم کنید

علاقه مندی ها (Bookmarks)