سلام عزیزم
میدونم ناراحتی میدونم دلشکسته ای میدونم عذاب وجدان داری ولی با همه اینها زندگی در جریانه و باید واقعیت رو بپذیری و چشم به آینده داشته باشی
شما پشیمونی ولی نمیدونی باید چی کار کنی پیش خودتو خدا شرمنده ای
خدارو شکر که متوجه اشتباهت شدی و هنوز سالمی
بهتره توبه کنی و از خدا بخوای توبتو قبول کنه آینده در انتظارته عزیزم پس بهتره شروع کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)