به نظرم شما خیلی پسر محترمی هستی که به فکرشی و در موردش نگرانی و این یعنی که شما هم خیلی دوسش داری..
بنظرم حالا که این همه با هم تفاهم دارید، باهم ازدواج کنید و مطمئن باش عمل کردن بینی کار سختی نیست و خیلی ظاهرو عوض میکنه. ایشون هم که همینجوری قیافه ش خوبه مطمئنا خیلی بهتر میشه..
ولی حتما قبل عمل نامزد کنید چون ممکنه انقدر خوشگل شه و اعتماد به نفسش بالا بره که دیگه شما رو نخواد :D
(البته شوخی بود)
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)