سلام محسن جان
خیلی ناراحت و متاسف شدم و مطمئنا مرد منطقی و با گذشتی هستین
راستش رو بخواید یه همچین مورد هایی 2 دلیل عمده میتونه داشته باشه 1::
کمبود مححبت از همسر
2 محبت و لطف زیاد از حد به همسر
همسر شما خیانت کرده به شما به خودش و به بچتون و فکرش از ذهنتون بیرون نمیره و واقا درک میکنم و براتون ناراحتم که خیانت از شریک زندگی و فامیل آدم باشه ولی خود خوری نکنید یه سبک سنگین بکنید وو حتما به مشاوره مراجعه کنید که تو تصمیم بهتر کمکتون کنه هر چی نباشه تصمیم شما برای آینده ی فرزندتون هم هست
امیدوارم بهترین تصممیم رو بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)