واقعا شرمنده ها خیلی دنبال جایی گشتم ببینم ایا میشه حرفهای دلمونو که گاهی اوقات سنگینی می کنه و باعث دلتنگیمون میشه رو بنویسیم یا نه ولی پیدا نکردم بخاطر همین اومدم اینجا تا اگه از دوستان کسی میدونه کجا باید برم و بنویسم شاید سبک بشم، بهم لطف کنه بگه.
بدجوری دلم گرفته و احساس میکنم دلتنگم
ممنون![]()






پاسخ با نقل قول
چقدر دوست داشتم بودی 






علاقه مندی ها (Bookmarks)