دوست عزیزنوشته اصلی توسط sadegh.h
اختلاف سنی 1 سال کمی کمتر و یا بیشتر آنچنان موضوع بحث برانگیزی نخواهد بود اگر در موارد دیگر شباهت و هماهنگی داشته باشید.
سن شناسنامه ای یک عدد است و افراد در خانواده و روشهای مختلف تربیتی ممکن است خیلی بیشتر ویا کمتر از همسنانشان در گروههای سنی مختلف باشند.
همچنین شما در 29 سالگی تصمیمات پایدارتری خواهید گرفت تا در سن 22 سالگی که هیجانات و احساسات زیاد است.
لطفا به پارامترهای اساسی دیگر بیشتر توجه کنید مثل فرهنگ- اخلاق- خانواده- تحصیلات ...... و موضوع خود را در تاپیک مستقلی بیان کنید تا کارشناسان اعمال نظرکنند.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)