سعی کن برادرت و راضی کنی یه مشاور بره. شاید او در محیط اجتماع یعضی دخترا رو دیده و این براش نگران کننده شده. و همین باعث شده خودشم ندونه دقیقا چی می خواد. شما هم میدونی بعضی دخترا الان چه شرایط سختی برای ازدواج می ذارن و این واقعا برای یه مرد ناراحت کنندس.
بهترین کار اینه که برادرت و تشویق کنی قبلش بره مشاور.
بهش بگو یه لیست از همه خواسته هات بنویس. از یک دختر به عنوان همسر ایندت چی می خوای چه انتظاراتی داری؟ این جوری هم اون به فکر میفته که دقیقا از زن و زندگی چی می خواد. و هم شما می تونی یه بررسی داشته باشی.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)