پس شما به دنبال راه حلی برای همسرتان می گردید نه خودتان راه حلی که ایشان را وادار کنید که طلاق بگیرند
برادر ما قوانین ایران که کاملا به نفع مرد است اصلا نیازی به رضایت خانم تون ندارند حق و حقوقش را بدهید و خانم تان رو از شر این زندگی فلاکت بار رهاکنید و شاید گوش شیطون کر دنبال راهی برای ندادن حق و حقوق هستید (چون حایی عنوان کردید دو تا از برادر های خانم شما وکیل هستند )
ولی سوالی برای من پیش اومده شما که ضعف تصمیم گیری و مدیریت دارید چطور تونستید از معشوقه تون دل بکنید و با اون ازتباط نداشته باشید
ختم کلام یه جاهایی می لنگه اساسی هم می لنگه و با منطق جور در نمی اد
بهتره حداقل با خودتون صادق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)