به تاریخ آخرین ارسال صاحب تاپیک و تاریخ بازدیدش توجه کنید.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
به تاریخ آخرین ارسال صاحب تاپیک و تاریخ بازدیدش توجه کنید.
تشکرشده 50 در 25 پست
سلام فرهنگ عزیز تاریخ اخرین تاپیک ایشون 9/تیر و اخرین بازدیدشون 15/مرداد بود خیلی فاصله داره!!!!!
حالا منظور شما چیه؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
ینی ایشون از اون تاریخ تا حالا به سایت مراجعه نداشته و می شه گفت سایتو ترک کرده.و جواب دادن در تاپیکی که
صاحبش نیست فایده ای نداره.هر وقت برگشت و در خواست راهنمایی کرد اون وقت باید جواب داد.ضمن اینکه بالا اُوردن
تاپیک آرشیوی باعث می شه تاپیک های فعال از دسترس خارج بشن.
درضمن اونی که شما می گی پسته،نه تاپیک.
فرهنگ 27 (شنبه 05 شهریور 90)
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام من مرتب به سايت سر زدم ولي چون كسي حرفي نذاشته بود منم حيزي ننوشتم ولي إز سايت خارج نشدم أون خانم بعد إز كلي ادا و اصول گفت جداً شيم بعد امروز فهميدم با كس ديگه نامزد كرده و كلي إس ام إس عاشقانه روي گوشيش ديدم حالا ميگين چه كار كنم؟من دارم أتيس ميگيرم منو به چي فروخته؟ به أون ادم بدبختي كه ميخواد باهاش ازدواج كنه چي ميگه؟ كلاهبرداري مجدد ميكنه؟بكارتش چي؟من بايد الان رهاش كنم هر كاري ميخواد بكنه؟بايد به نامزدش بگم؟ىا به پدر و مادرش بگم كه كلاه بردارن؟و با احساس من ٧سال بازي كودن؟بايد بگم صيغه خونده با من؟و همه چيزاي ديگه رو يا بايد سكوت كنم؟هديه و سرويساي طلايي كه خريدم بايد پس بگيرم ؟قرارمون اين بود اگر يك روزي هم جداً سديم اول من ازدواج كنم بعد أون الان حس ميكنم به خاطر اين مورد جديد منو كنار گذاشته؟الان كمك ضروري و فوري ميخوام لطفا راهنمايي كنيد.[/size]
تشکرشده 358 در 196 پست
شما هنوز با هم زندگی میکنید؟
شاید دوست پسرش باشه از کجا میدونید نامزدشه؟
متاسفانه ایشون از شما سو استفاده کرده قصدشون ازدواج نیست
فکر میکنید پولارو پس میده؟ علاقتونو میخواید چطور پس بگیرید؟
شاید نتونسته به شما اعتماد کنه چون شما قبلا با افراد دیگه ای رابطه داشتید
شما دختر بودنش رو ازش گرفتید یا از قبل دختر نبود؟
شاید با کسی دیگه رابطه داشته که براش بکارت مهم نبوده خودش چی میگه؟
شما نمیتونید متاسفانه ازش شکایتی کنید چون نسبتی ندارید
hamdam 96 (شنبه 05 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)