سلام.
اینکه شما بهش پول بدین اصلا جالب نیست و نشونه خوبی نیست. وقتی شما نبودین پس چطور زندگیشو میگذرونده؟ به نظر من نباید دیگه بهش پول بدین حق کاملا با مادرتونه. چون عادت میکنه.
وقتی مردی اینقدر محتاج پول باشه دیگه چرا واسه کار کردن بهونه بیاره در ضمن خیلیا ضمن کارشناسی ارشد کار میکنن. اگر دستشون به دهنشون میرسید و کار نمیکرد بازم یه چیزی.
تو سال های دکترا دیگه واقعا خیلی عجیبه که بگه نمیتونه کار کنه چون کار در کنار درس دکترا که کاملا معموله و اصلا دکترا وقت زیادی از دانشجو نمیگیره
اینکه عقد نکردین هم که خیلی خوبه اگه تو مسئولیت پذیر بودنش تردید دارین الان تمومش کنین خیلی بهتره.
اگه برای عقد امروز و فردا میکنه شما چرا خودتو کوچیک کنی و بگی که زودتر باشه. میتونی از الان شرط بذاری که باید دیگه از اول دکترا حتما سر کار بره تا باهاش عقد کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)