به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 33
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    دوستان دیگه هم نظر بدن لطفا

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,162
    سطح
    18
    Points: 1,162, Level: 18
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    سلام من یک پسر 24 ساله ام.اول بگم که نمیخوام خدایی نکرده راجع به کسی که ندیدم و نمیشناسم قضاوت کنم فقط میخوام تجربه خودمو بگم.
    من تا حالا هیچ وقت دوست دختر نداشتم اما اون دوستاییم که تو دوره ی دبیرستان داشتم و دوست دختر داشتن و تو فاز رد و بدل کردن شماره تلفن بودن و الان گاه گاهی میبینمشون اکثرا هنوزم تو این خط هستن.
    منظورم اینه که پسری که مزه ی دوستی با دخترا رو چشیده خیلی راحت تر دلش میلغزه و تا یک دختری جلوش عشوه بیاد و باهاش هم کلام بشه سریع میره تو فکر دوستی و رابطه و الی آخر...
    درست مثل دو تا آدم میمونن که یکیشون تا حالا اصلا مواد مخدر مصرف نکرده و یکی دیگه چند وقته که ترک کرده.مسلما اونی که ترک کرده نسبت به اونی که اصلا مصرف نکرده در برابر فکر کردن و دیدن مواد مخدر خیلی بیشتر وسوسه میشه
    البته نمیشه فقط داشتن یا نداشتن دوست دختر رو ملاک ازدواج قرار داد.
    راستی از کجا میدونی اون آقای م قبلا دوست دخت نداشته؟؟ شاید راست نگفته باشه !!!
    آخه تو یک تحقیق ثابت شده بود 80٪ افراد(چه زن چه مرد) به همسرشون راجع به روابط قبلیشون راست نمیگن.

  3. 2 کاربر از پست مفید armin-90 تشکرکرده اند .

    armin-90 (چهارشنبه 12 مرداد 90)

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 آذر 90 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-01
    نوشته ها
    319
    امتیاز
    2,559
    سطح
    30
    Points: 2,559, Level: 30
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    346

    تشکرشده 358 در 196 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    راست میگن از کجا معلوم اون یکی دوست دختر نداشته؟ به ظاهر نری هااااااااا

  5. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    [quote=armin-90]
    سلام من یک پسر 24 ساله ام.اول بگم که نمیخوام خدایی نکرده راجع به کسی که ندیدم و نمیشناسم قضاوت کنم فقط میخوام تجربه خودمو بگم.
    من تا حالا هیچ وقت دوست دختر نداشتم اما اون دوستاییم که تو دوره ی دبیرستان داشتم و دوست دختر داشتن و تو فاز رد و بدل کردن شماره تلفن بودن و الان گاه گاهی میبینمشون اکثرا هنوزم تو این خط هستن.
    منظورم اینه که پسری که مزه ی دوستی با دخترا رو چشیده خیلی راحت تر دلش میلغزه و تا یک دختری جلوش عشوه بیاد و باهاش هم کلام بشه سریع میره تو فکر دوستی و رابطه و الی آخر...
    درست مثل دو تا آدم میمونن که یکیشون تا حالا اصلا مواد مخدر مصرف نکرده و یکی دیگه چند وقته که ترک کرده.مسلما اونی که ترک کرده نسبت به اونی که اصلا مصرف نکرده در برابر فکر کردن و دیدن مواد مخدر خیلی بیشتر وسوسه میشه
    البته نمیشه فقط داشتن یا نداشتن دوست دختر رو ملاک ازدواج قرار داد.
    راستی از کجا میدونی اون آقای م قبلا دوست دخت نداشته؟؟ شاید راست نگفته باشه !!!
    آخه تو یک تحقیق ثابت شده بود 80٪ افراد(چه زن چه مرد) به همسرشون راجع به روابط قبلیشون راست نمیگن.
    [/quote
    خیلی ازت ممنونم آرمین جان
    من هم از این مورد آقای ط خیلی میترسم و استدلالم هم شبیه مال شما بود ولی بقیه شرایط من رو کاملا داره
    ولی در مورد آقای م مطمئنم که دوست دختر نداره چون از آشناهای نزدیکمون هستن ولی بشدتتتتتت مامانی هستن(یعنی مثلا اگه از خستگی بمیره ولی مامانش بگه پاشو ظرفا رو بشور یا خونه رو تمیز کن فورااااا انجام میده) ولی در کل پسر خوبی هست

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamdam 96
    راست میگن از کجا معلوم اون یکی دوست دختر نداشته؟ به ظاهر نری هااااااااا
    به چشم همدم عزیز

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    lمنتظر نظراتتون هستم

  7. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 شهریور 90 [ 17:05]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,141
    سطح
    18
    Points: 1,141, Level: 18
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    در انتخاب همسر انچه اولویت دارد دو چیز :
    اخلاق طرف
    دین داری او
    بقیه قابل حل است

  8. کاربر روبرو از پست مفید محدثه 110 تشکرکرده است .

    محدثه 110 (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  9. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    نقل قول نوشته اصلی توسط محدثه 110
    در انتخاب همسر انچه اولویت دارد دو چیز :
    اخلاق طرف
    دین داری او
    بقیه قابل حل است
    این دو مورد رو هر دو نفرشون دارن
    یه سوال محدثه جون چطوری میشه حس تنوع طلبی رو در مردان از بین برد؟

  10. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 آذر 90 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-01
    نوشته ها
    319
    امتیاز
    2,559
    سطح
    30
    Points: 2,559, Level: 30
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    346

    تشکرشده 358 در 196 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    به جای محدثه من میگم
    نمیشه کاملا این حس رو از بین برد
    ولی واسه آدم تنوع طلب باید همیشه خودت متنوع باشی ظاهری و رفتای

  11. کاربر روبرو از پست مفید hamdam 96 تشکرکرده است .

    hamdam 96 (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  12. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    مرسی همدم عزیز
    ولی این راهکاری که گفتی خیلییییی کار سختیه برا من :)

  13. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 مهر 90 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,878
    سطح
    25
    Points: 1,878, Level: 25
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    308

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدوم کیس بهتره (راهنماییم کنید لطفا)

    سلام عزیزم. بهتره خیلی ریز تر وارد بشی. یعنی بشین و تک تک آرزوهات رو بنویس من خودم تازه اینکار رو کردم. ببین مثلا تو دوست داری ارتباطات خانوادگیتون بعد از ازدواج چطور باشه؟
    به سفر علاقه دار یا نه؟ چطوری میخوای با همسرت بری مسافرت؟
    دوست داری وقتهایی که میخوای سرگرم بشی چه کارهایی انجام بدی؟
    به چه چیزهایی علاقه داری؟
    از چه چیزهایی بدت میاد؟ این دو تا خواستگار چطور از چه چیزهایی بدشون میاد؟
    ازشون بپرس که در چه موقع هایی عصبانب میشن؟
    بپرس حریم زناشوئی یعنی چی؟ مثلا اون آقای م با مادرشون سر هر مسئله ای مشورت میکنن؟
    بپرس که بچه میخوان یانه؟ و چند تا؟ و چی؟ ببین که به دختر و پسر به یه اندازه بها میدن؟
    ببین چقدر بعد از ازدواج آزادی که هر جا بری و یا حتی کار کنی؟
    بپرس که چند تا دوست صمیمی دارند و خصوصیات مهمی که اونها دارن چیه؟
    خیلی وقتها آدمها رو از روی دوستاش میتونی بشناسی.
    ببین پدرو مادر طرف تا چه حد در زندگیش دخالت میکنند.
    اصلا تا به حال برای خودشون کار مستقلی انجام دادند یانه؟
    ببین از چه چیزی در تو خوششون اومده؟
    و آیا به نظرشون عیب و ایرادی داری؟
    بپرس تا بحال کجا ها خواستگاری رفتند و ملاکشون چی بوده؟
    خلاصه اینکه خیلی ریز ریز به مسئله بپرداز. تفاهم خانوادگی و مذهبی خیلی پیش پا افتاده است و فقط برای قدم اول مناسبه.
    موفق باشی.


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دلشوره و دلهره دارم جز نابودی راهی نیس
    توسط مه و خورشيد 75 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 96, 14:11
  2. فکر می کنم رئیس من ازم خوشش نمیاد و میخواد من برم
    توسط nana0cute در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 94, 17:08
  3. ماندن در میان دو رابطه با دوکیس و انتخاب یکی از آنان
    توسط نیروان در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 07:50
  4. هیس دخترها فریاد نمی زنند!
    توسط نوروزیان. در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 92, 19:53
  5. !!!!!مشورت در مورد عضو شدن در فیس بوک!!!!!!
    توسط دانوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 دی 90, 09:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.