سلام عزیزم[/color][color=#006400]
اشک من رو هم دراوردی ها
خیلی متاثر شدم عزیزم.
من فن بیانم به اندازه ی تو خوب نیست اما سعی میکنم بتونم راهنمات کنم.
اما میخوام بگم:
همه ی ما ادما تو زندگیمون سختی کشیدیم و خواهیم کشید مهم طرز برخوردمونه با این سختی ها.
امید داشته باش دوست عزیزم
به خدا منم مشکلات خیلی داشتم(منم یه جور دیگه)اما الان خدا رو شکر دارم بعضیاش حل شده و بقیشم میخوام حلشون کنم.
عزیز دلم منم از این دعواها دیدم منم از زندگی بارها شده که سیر شدم منم از خدا مردنم رو خواستم.
اما باز اروم میشم و راهم رو ادامه میدم.
هیچ کی تو این دنیا بی مشکل نیست عزیز دلم.
همه به یه نحوی درگیرن.هر کی یه جور.مهم اینه که خسته نشیم.
یاد یه شعری افتادم اما نمیدونم درست میگم یا نه ولی مضمونش اینه:
هر که در این بزم مقرب تر باشد جام بلا بیشتر میدهند.
دوست دارم عزیزم
راستی تو رو خدا مواظب رانندگیت باش عزیزم.من میفهمم چی میگی.گاهی وقتا منم لجم میگیره از مشکلاتی که دارم و تو رانندگی اون قدر گاز میدم که بعد به به خودم میام میبینم وااااااای عجب کار احمقانه ای کردما.خوب اگه یه تصادف کنم و خدای نکرده معلول شم چی میشه؟؟؟؟؟؟
وای از فکرشم میترسم.
مواظب وجود نازنینت باش.[color=#800000][size=large]![]()







[/color][color=#006400]


علاقه مندی ها (Bookmarks)