به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    نه خواهرم، هيچ كس شما مثل دستمال دور ننداخته و شما هم اصلا لازم نيست اينقدر خودت رو دست كم بگيري و بي ارزش كني... خب طبيعتا عشق شما يك طرفه نبوده و ايشون هم اگر علاقه اي به شما داشته و يا داره... تا تركش نكني متوجه اون نخواهي شد! تا زماني كه باشي نه ايشون متوجه مي شه و نه شما! براي همين گفتم اگر دوستش داري تركش كن! اگر دوستت داشته باشه بهت بر مي گرده... و اگر نداشته باشه، ديگه چه اهميتي داره! نمي خواي كه خودت رو گول بزني! بهش فكر نكن و فقط به خودت برس!!!‌به خودت برسسسسس!‌ فقط خودت!

  2. 3 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (جمعه 24 تیر 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    خواهرم ولش کن ولش کن رابطتتو کات کن اگر برفرض مثال با تو ازدواج کرد و بعد دلش تورو نمیخواست چی؟ اون موقغ مشکلاتی زیاد تر خواهی داشت زن مطعلقه و جامعه امروزی و... امیدونم غیرممکنه برات ولی ماییم که غیر ممکن ها رو ممکن می کنیم متاسفانه هستند آدمایی که با احساسات آدم بازی می کنند مثل گاو نه من شیر ده...
    اگر دوستش داری از زندگیش برو بیرون تا این فداکاری تو تنشو بلرزونه و متوجه نامردیش بشه....

  4. 2 کاربر از پست مفید hooty تشکرکرده اند .

    hooty (جمعه 24 تیر 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    نقل قول نوشته اصلی توسط مريم غمگين
    باتشكر از همه دوستان

    شايد نتونيد درك كنيد چفدر دوسش دارم

    اون اولش منو خواست... منو عاشق كرد...بعد زد زير همه چيز

    شايد من خودمم اگه گرفتار اين موضوع نبودم

    واسه ديگران نسخه اين مدلي ميپيچيدم ..كه بيخيالش شو برو دنبال سرنوشتت

    ولي اگه توشرايطش قرار بگيرين ميفهمين

    من سالها بايادوخاطرش زنذگي كردم-گشتم خوردم حتي موقع خواب وبيداري با فكر اون سر كردن

    همه لحظه هام بافكر اون سپري ميشه آهنگ گوش ميدم وگريه گريه...

    اگه خواستين كسي رو نفرين كنين ازته قلب از خدا بخواين گرفتار عشق يكطرفه بشه

    بدترين درد عااالمه
    يكي رو باتموم وجود بخواهي وبراش مايه بذاري ولي اون تورو مثل يه دستمال بندازه دورو اهميتي بهت نده.

    عزیزم این جمله رو آخر صحبت هام برات نوشتم:

    راستی یادت نره من هم احساس دارم مثل شما اما احساس چیزی نیست که بشه باهاش تصمیم برای یک عمر زندگی گرفت


    من هم تجربه ش رو داشتم و می دونم چه احساسی داری واسه همین می گم بی خیالش شو...





  6. 4 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (جمعه 24 تیر 90)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    دوستان نکات خوبی بیان کردند
    منم نظرم اینکه مریم عزیز اونو رهاکن گرچه می دونم کار خیلی سختی است.

    لطفا اگه امکانش هست دوستان مخصوصا آقایون بیان کنند واقعا تو این روابطی که آقایون آغاز می کنند خودشون
    هیچ وابستگی پیدا نمی کنند یا به عبارتی کلید دلشون دست خودشونه؟؟؟

    آیا احساس گناهی نمی کنند؟ یا دلشون نمی گیره و تنگ نمی شه؟؟
    مطمئنا اول کارهایی آگاهانه انجام می دند که خانمی رو جذب کنند؟
    ایا خیلی سریع می تونند کسی رو پیدا کنند که دوباره خوششون بیاد؟ چون اینکار برای خانمها سختره و قدرت انتخاب اولیه رو ندارند که کسی رو جایگزین کنند؟

    شاید بیان کردن این احساسها از طرف آقایون باعث بشه تعداد دخترانی که اینجور درگیر احساسی می شند کمتر بشه وقتی پشت صحنه احساسی آقایون رو ببینند کمی عاقلانه تر و بدون احساس تر رفتار کنند.
    ایا فراموشی اینقدر براشون آسونتر از خانمهاست؟؟

    اگه اینطوره واقعا خوش به حال آقایون؟!؟!

  8. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 23 تیر 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 تیر 90 [ 16:07]
    تاریخ عضویت
    1390-4-20
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,225
    سطح
    19
    Points: 1,225, Level: 19
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    من کاملا احساست رو درک می کنم چون خودمم یه همچین مسئله ای دارم اما نه کاملا مثل مورد شما ! پس نمی خوام الکی برات نسخه بپیچم !

    این آقا که گفته از همون 3 سال پیش به شما همه چیزو ! شما 3 سال خودتو گول زدی و به این رابطه ادامه دادی ! اما کش دادن بیشترش به هر قیمتی ارزش داره ؟ وقتی تو این 3 سال نظر ایشون تغییر نکرده پس بعدا هم تغییر نخواهد کرد . دوست داری در حالی این رابطه قطع بشه که دیگه هیچ احترامی بینتون نمونده باشه ؟ هر چی بیشتر به سمتش بری اونو بیشتر فراری میدی !
    در عین حال هر چی بیشتر طولش بدی این رشته مستحکم تر میشه و پاره کردنش سخت تر ! خیلی از ما از ترس قطع رابطه و اینکه بدون طرفمون چی به سرمون میاد ترجیح می دیم که راه حل آسونتر رو انتخاب کنیم و خودمونو گول بزنیم !

    سعی کن غرورتو حفظ کنی و از وابستگیت خورده خورده به اون کم کنی .
    بد نیست با یه مشاوره خوب هم مشورت کنی و ازش کمک بگیری . کاری که خود منم تصمیم دارم بکنم !

  10. کاربر روبرو از پست مفید lili65 تشکرکرده است .

    lili65 (جمعه 24 تیر 90)

  11. #16
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,234
    سطح
    100
    Points: 325,234, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    با سلام
    موارد زیادی از عشق های یک طرفه مطرح شده است و جوابهای زیادی در این باره در تالار هست.

    از لینک دسترسی آسان که در بالای همه صفحات تالار همدردی هست شما می توانید به صفحه عشق های یک طرفه منتقل شوید.


    از اعضاء جدید الورود خواهش می کنم قبل از ایجاد تاپیک سئوالات مشابه را مطالعه کنند. همچنین حتما تاپیک خود را در انجمن مربوطه ایجاد کنند.
    این تاپیک به انجمن مشاوره ازدواج --- ارتباط دختر و پسر --- انتقال داده می شود.

  12. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 22 تیر 90)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanjab
    دوستان نکات خوبی بیان کردند
    منم نظرم اینکه مریم عزیز اونو رهاکن گرچه می دونم کار خیلی سختی است.

    لطفا اگه امکانش هست دوستان مخصوصا آقایون بیان کنند واقعا تو این روابطی که آقایون آغاز می کنند خودشون
    هیچ وابستگی پیدا نمی کنند یا به عبارتی کلید دلشون دست خودشونه؟؟؟

    آیا احساس گناهی نمی کنند؟ یا دلشون نمی گیره و تنگ نمی شه؟؟
    مطمئنا اول کارهایی آگاهانه انجام می دند که خانمی رو جذب کنند؟
    ایا خیلی سریع می تونند کسی رو پیدا کنند که دوباره خوششون بیاد؟ چون اینکار برای خانمها سختره و قدرت انتخاب اولیه رو ندارند که کسی رو جایگزین کنند؟

    شاید بیان کردن این احساسها از طرف آقایون باعث بشه تعداد دخترانی که اینجور درگیر احساسی می شند کمتر بشه وقتی پشت صحنه احساسی آقایون رو ببینند کمی عاقلانه تر و بدون احساس تر رفتار کنند.
    ایا فراموشی اینقدر براشون آسونتر از خانمهاست؟؟

    اگه اینطوره واقعا خوش به حال آقایون؟!؟!

  14. کاربر روبرو از پست مفید sanjab تشکرکرده است .

    sanjab (جمعه 24 تیر 90)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    با سلام و عرض ادب
    سنجاب گرامی من یه پسر 27 ساله ام که الان دقیقا تو همون موقعیت دوستمون هستم.
    اینکه می فرماین آقایون احساس ندارن یا احساسشون کم رنگه و اینا...
    بخدا آقایون هم احساس دارن،اونام انسانن و مثل هر انسان دیگه احساس و علاقه و حس دوست داشتن تو قلبشون بطور بالقوه وجود داره. ولی باور کنین بعضا می بینی طی مراحل شناخت( مثلا یه 4 ماهی که با اطلاع و اجازه خانواده ها قراره از همدیگه شناخت پیدا کنن) دخترا بی حد و مرز و بدون در نظر گرفتن عواقب آتی، شروع به آرزو پردازی و میدان دادن به احساساتشون می کنن. این موضوع هم اگر احیانا معیار های طرفین کاملا باهم مطابق نبود، یا هر یک از طرفین به این نتیجه برسن که نمی تونن یه زندگی خوب و آینده داری رو شروع کنن، اینگونه مشکلات عاطفی و احساسی واسه هر دو طرف ایجاد می شه.
    من خودم در طی مراحل آشنایی و هم قبل از دوران آشنایی، بشدت و بی حدومرز آرزو پردازی کردم وخیلی خیلی خیلی عاشق و کشته و مرده دختر مورد علاقم بودم و الانم هستم (حتی کاهی وقتا ناخودآگاه و بی اراده وقتی فکرش می زنه به سرم،اشک از چشام جاری می شه. حتی چن بارم سر کارم چشام پر شده، ولی خودمو به یه نحوی جم و جور کردم و از همکارام پنهون)
    بنظرم علت اینکه طرف(پسره) کوتاه می آد از عشقش و خواسته اش و احتمالا خودش هم از این کوتاه اومدنش تحت فشار روحی و روانی زیادی هستش(عملا عشق و علاقه اش رو سرکوب می کنه با این کارش)، شاید این باشه که احساس می کنه(به این نتیجه رسیده) که نمیتونن با هم یه زندگی هدفمند و جهت داری رو تشکیل بدن.
    الانم اگه پسر مورد علاقه مریم خانم ایشون رو عملا نمی خوان و این مطلب رو هم عینا بیان کردن، شاید اینه که (با عرض معذرت) در ایشون معیارهاشونو نمی بینن.
    بنظرم بهترین تصمیم هم واسه مریم خانم گرامی فراموش کردن موضوع هستش.
    بخدا منم 4 سال حیران و سرگردان و کشته و مرده دختر مورد علا قم بودم و حتی یه وقتایی تصمیم گرفته بودم اگه بهش نرسم خودکشی کنم و از این مزخرفات. ولی الان بعد از کسب شناخت،نه اینکه بگم طرفم فرد ناجوری باشه ، ولی می بینم تو پاره ای از موارد باهم اختالف نظر داریم.
    می بخشین،حال و روزم زیاد خوش و مساعد نیس،اگه اشکال جمله بندی و املایی داشتم عذر می خوام.

  16. 3 کاربر از پست مفید larg.62 تشکرکرده اند .

    larg.62 (پنجشنبه 23 تیر 90)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 31 شهریور 90 [ 14:31]
    تاریخ عضویت
    1390-4-22
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    1,384
    سطح
    20
    Points: 1,384, Level: 20
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    145

    تشکرشده 146 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    منم 27 سالمه و شرایط مثل تورو تجربه کردم . برا منم سخت بود منم در خودم شکستم منم مدتها کارم گریه زاری بود شب تا صبح گریه می کردم... ولی به خودم اومدم گفتم یعنی انقدر ضعیف شدی که بذاری کسی زندگیتو داغون کنه!!!!!!! به خدا توکل کردم برنامه های جانبی گذاشتم تو زندگیم کلاس یوگا ایروبیک.. صبح تا ظهر هم که سر کارم دیگه وقتی نبود که بهش فکر کنم و اینکه من با مشاور که صحبت کردم بهم گفت با دیگران و مردهای دیگه ارتباط برقرار کن از این لاک خودت بیا بیرون اون وقت می بینی که بقیه شاید واست جذاب تر هم باشند و میبینی که توی دنیا افراد مناسب واست زیاده.با اینکه دو سه بار برگشت که دوباره موضوعو شروع کنه ولی دیگه من به این نتیجه رسیده بودم که نمی خوامش و مناسب من نیست .وقت رو هدر نده من واسه وقتی که هدر دادم الان فقط ناراحتم وگرنه خود اصل قضیه اصلا دیگه مهم نیست.تجربه بود همین.راستی کتابهای دکتر باربارب دی انجلیس و بخون بهت کمک می کنه

  18. 4 کاربر از پست مفید سارا2 تشکرکرده اند .

    سارا2 (پنجشنبه 23 تیر 90)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: عشق يكطرفه...نميدونم بازم منتظرش بمونم؟خيلي حياتيه

    عزیزم سلام
    منم یه جورایی شبیه تو بود موضوعم با این تفاوت که 5 ماه با هم ارتباط داشتیم.کاملا میفهمم چی میگی. و کاملا درکت میکنم .خیلی سخته.
    نظر خودمو میگم که در مورد خودم هم اجراش کردم.

    فقط قطع ارتباط[color=#FF0000]

    میدونم سخته چون زمان میبره تا فراموشش کنی

    اما میشه.مطمئن باش.

    بازم میگم فقط قطع ارتباط


    من نسخه نمیپیچما.چون خودم در حال اجرا کردنشم
    واگه بخوادت برمیگرده

  20. 3 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .



 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. طلاق گرفتيم ولي هنوز به هم علاقه داريم
    توسط hajes در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 شهریور 92, 11:16
  2. مدتيه ذهنمو مشغول كرده ...
    توسط prince در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 91, 20:30
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 26 شهریور 90, 15:30
  4. آزمايشات ژنتيک مطمئن يا ؟؟
    توسط yarali در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 87, 09:59
  5. برگي از خاطرات پروفسور حسابی و آلبرت انيشتين
    توسط keyvan در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 87, 18:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.