سلام
در مسئله عشق ما همش نباید فکر کنیم از طرف مقابل چی می خواهیم
مسئله ای که امروز بیش تر دخترها درگیرش هستند همینه! که شوهر به عنوان یه ابزار برای رفع نیازهای ماست
در صورتی که ازدواج و هم قسم شدن دو انسان برای زندگی مفهومی خیلی عمیق تر از این حرفهاست
این که خواستن یک نفر به خاطر وجود خودش نباشه و فقط به خاطر توانایی اون در رفع نیازهای ما باشه باعث میشه بعد از یک مدت همه چی از بین بره
در عشق های اساطیری عاشق بدون هیچ قید وشرط معشوق رو دوست داره و این جدا از ظاهر وچهره و...است که دخترهای امروز به آن(چهره وزیبایی) می نازنند و هرگز به عشق واقعی نمی رسندهمانطور که لیلی قصه مجنون چهره خیلی زیبا و فریبنده ای نداشت
عشق های اول معمولا پاک و بی غل وغش است و اگر از عاشق بپرسی چرا معشوق را دوست دارد یقینا نخواهد گفت به خاطر چهره یا فلان ویژگی آن
این یک جذبه ی عمیق روحی است و عاشق در هر حال در هر شرایط معشوق را واقعا و عمیقا دوست دارد
کسی که می خواهد عشق واقعی را تجربه کند چیزی که بیش تر خانم ها دنبال آن هستند باید با این روحیه زندگی کند
البته شاید مطالبی که نوشتم زیاد به سوال مربوط نباشه ولی جواب همه سوالات در همین نکته پنهانه که دوست داشتن واقعی همسر فقط و فقط به خاطر خودش به خاطر چیزی که هست نه چیزی که ما می خواهیم باشه باعث میشه خیلی از این احساسات که فکر می کنیم همسر ما نسبت به ما بی توجه شده یا سردرگمییم از اینکه از ما چی می خواد تا محبوبش بشیم رو حل میکنه
شاید بگید طرف مقابل ما نمی تونه این احساس پاک دوست داشتن مارو درک کنه ولی من شخصا به این جمله اعتقاد دارم که" حس دوست داشتن دیگران محبت میاره"
فکر می کنم همه زن ها از شوهرانشان می خواهند که اونا رو درک کنه به حرفاشون با جون ودل گوش بده بهشون توجه داشته باشه
و باز نظر من اینه که اگه شوهری اون حس آرامش و عشق رو در کنار همسرش تجربه کنه سعی می کنه همیشه در کنار اون باشه حرف ها و درد دلاشو بشنوه از احساس وعلایقش بیش تر بدونه و به معنای واقعی زندگیشو با اون تقسیم کنه
تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)