به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    خوب بعدش اگر باز علی آقا برنگشت،آن وقت چه؟عرفان جان!این بنده خدا آمده اینجا تا کمک بگیرد،نه آنکه باز در گرداب آن رابطه کذایی بیفتد که تازه طرف مذکر آن بی خیالش شده است.
    لطفاً در دادن پاسخ اندکی هشیار باشید تا خدای ناکرده وضع طرف را بدتر نکنید!!

  2. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    گرد آفريد جان وضع طرف ( ندا خانم ) در صورتي كه حرف من را گرفته باشند بدتر نمي شود - چون اگر صحبت بنده را متوجه بشوند اين متن رو به علي نشون نمي دن بلكه خودشان راه درست رو انتخاب مي كنند - ضمنا از شما كه اينقدر با تدبير و انديشه هستيد بعيد است كه راز مطلب من رو نگرفته باشيد

  3. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 87 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1387-2-14
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,633
    سطح
    37
    Points: 3,633, Level: 37
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    Lightbulb RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    سلام دوستای خوبم
    من فکر میکنم یه کار اشتباهی کردم:( امروز عصر که از سره کار داشتم می رفتم خونه شماها هنوز این جوابارو برام نذاشته بودین منم حسابی کلافه بودم کلی با خودم حرف زدم ( معمولاً این کارو می کنم )گفتم بشین یه فکری بکن خودتو از این وضع در بیار تو یعنی تحصیل کرده ای بعد گفتم چه اشکال داره یه sms می زنم به علی خوب اونم یه جوابی میده منم از این دلتنگی لعنتی در میام یه دو بار sms نوشتمو پاک کردم تا آخرش یه متن کوتاه اونم به حالت طلبکارانه ( خیلی خوشحالی از این وضع که به وجود آمده ؟ )براش فرستادم نمیدونم انتظاره چه جوابی ازش داشتم ولی انتظاره این کاری که الان کردو نداشتم هیچ موقع این کارو نمی کرد حتی بعد از اون اتفاق من مدام sms های بدی براش می فرستادم هرچی به ذهنم می رسید بهش می گفتم ولی اون فقط می گفت تو حق داری هر چی می خوای بگی بگو من در حقت نامردی کردم ازت خجالت می کشم ولی امروز جواب داد اینو تو باید بگی که دیگه جواب منو ندادی الانم حال و حوصله ندارم. با عصبانیت یه جواب براش آماده کردم و فرستادم دیدم موبایلشو خاموش کرده هنوزم خاموشه یه اس ام اس الکی براش زدم گفتم باید باهات حرف بزنم تا وقتی موبایلشو روشن کرد ببینه و باهام حرف بزنه ولی الکی گفتم نمیدونم باید بهش چی بگم هیچ موقع موبایلشو خاموش نمی کرد من توی دعواهامون این کارو می کردم ولی اون نه نمیدونم این کارش یعنی چی ولی خودم احساس می کنم اونم خیلی تحت فشاره خیلی ناراحته ببینید میدونم حتما می گید اینا رابطه ها و حرفای عادیه که بین همه اتفاق میفته نمونشم توی این سایت کم نبود خودم رفتم همشو خوندم ولی خوب احساس می کنم که این زندگیمه که دارم از دست میدم برای نگه داشتنش باید تلاش کنم فکر میکنم که وظیفه منه که کمکش کنم علی الان تو وضعه بدیه اونم سردرگمه معنیش این نیست که دوستم نداره پس باید بهش کمک کنم ولی یه مشکلی هست که اون راه حل این مشکلو توی جدایی با من دیده داره عذاب می کشه ولی راه حله دیگه ای به ذهنش نرسیده منم خوب دخترم نمیتونم که برم بهش بگم بیا با من ازدواج کن یا این که من اینقدر دوست دارم که منتظرت می مونم تو برو تلاشتو بکن چون اینارو از من نخواست منم فکر می کنم باید اون این چیزارو از من بخواد تا منم قبول کنم نظر شما راجع به اینکه من بهش بگم بیاد این سایتو ببینه چیه ؟لااقل می فهمه که توی دل من چی می گذره من هیچ موقع اینجوری بهش نگفتم دوسش دارم چون همیشه فکر میکردم چون دخترم نباید اینارو بهش بگم و نباید تا قبل از ازدواج بفهمه که دوری ازش چقدر برام سخته.[/align] خدایا کمکم کن

  4. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    من که عقل کل نیستم عرفان جان!می شود رازش را بر من بی تدبیر فاش سازید؟نکند منظورتان این بوده که به ندا بفهمانید این علی آقا عرضه تشکیل زندگی را نداشته وگرنه آستین بالا زده و کمر همت بسته،شاخ غول را شکسته،با رستم دستان هم داستان گشته و سوار بر رخش سفیدی می آمد و آن وقت:بادا بادا مبارک بادا ایشاالله مبارک بادا یا------------>> امشب چه شبی است،شب عشق است امشب و حرکات موزون و برو تا آخر.
    خوب اگر این راز باشد،که خوب فایده ای ندارد،چون نتیجه ای که نادیا می گیرد و نوع تصویری که شما می خواستید با گفتن این داستان از علی بیچاره بسازید،از واقعیت به دور است،جان من!!
    اگر نوشتار مرا خوانده بودید،در می یافتید که اتفاقاً این علی آقای ما کار درستی هم انجام داده است که به پند دلسوزانه مادرش گوش فرا داده و چشمهایش را باز کرده است.
    اما اگر منظور دیگری دارید،من به شخصه منتظرم تا آن را بیان نمایید.

  5. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    مهم نيست اوني كه بايد متوجه مي شد نشد كه هيچ صد درجه بدتر هم شد . من نمي دونم ما وقتمون رو براي چي تلف مي كنيم كه حتي كسايي كه خودشون كمك مي خوان نمي خونند چه برسه به بقيه .

    موفق و شاد باشيد ( به قول دوست عزيزمون محمد ابراهيمي )

  6. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 87 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1387-2-14
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,633
    سطح
    37
    Points: 3,633, Level: 37
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    مرسی که میان اینجا با هم دعوا میکنید معنی وقت تلف کردن را هم فهمیدیم نظر مخالف یعنی اینکه شما وقتتون تلف شده ؟؟؟آقا عرفان اگه منظورتون منم باید بگم که من با اشتیاق تمام جوابایی که بهم دادین را بیشتر از چند بار خوندم فکر کردم اگه یه کم بیشتر از حس و حالم و کارایی که میکنم براتون بگم با توجه به تجربیاتتون میتونید بهتر راهنمائیم کنید
    بازم ممنون که وقت میزارید مطالبمو میخونید و راهنمائیم می کنید

  7. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    ندا خانم!من از سوی خودم و این پسر از شما پوزش می خواهم.جهت بهره گیری از کارهای ایشان می توانید به بخش:سرگرمی ها مراجعه نمایید.
    در ضمن شما نباید مطالب گفته شده هر کسی را بدون اینکه درجه اندیشه ورزی او را بدانید،بپذیرید که این البته مرا هم شامل است.شما می توانید آن پستهایی را که به دلتان نشسته و آن را منطقی و معقول می دانید به یک مشاور یا فردی مورد قبول خود نشان دهید تا با کمک از ایشان بهترین راهکارها را بیابید.
    امیدوارم تندرست و شاد باشید.

  8. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 مرداد 89 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1386-11-30
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,897
    سطح
    39
    Points: 3,897, Level: 39
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    ندا جان.عزیزم
    می دونم سخته ولی چشمات رو باز کن.اگه الان این حرفا رو قبول نکنی و اصرار کنی که علی مشکلی داره و تو میخوای صبر کنی و کمکش کنی و...هی توی این رابطه جلوتر میری.حرمت بینتون میشکنه و ...عزیزم.دلتنگی؟حق داری.دلت میخواد علی مثل قدیما تنهاییت رو پر کنه؟حق داری.اینا طبیعین.از دست علی عصبانی هستی؟باز هم حق داری ولی با پیغامای ناراحت و عصبانی و... مطمئن باش علی پشیمون نمیشه.عزیزم اگه علی بخواد با شما ازدواج کنه خودش راهش رو هموار میکنه.و اگر هم لازم ببینه ازت کمک می خواد ولی میبینی که نخواسته.
    چشمات رو باز کن.سخته ولی میشه.
    علی رفته و فقط خودش باید بخواد که برگرده با Smsهای گله و شکایت هیچی درست نمیشه.
    اگه باز هم جلوتر بری همه چی خرابتر میشه.گریه کردن و غصه هم جزئی از زندگیه.
    از دست دادن چیزی که باعث شادی ما بودی باعث غصه ما می شه.
    عزیزم بذار یه مدت بگذره.کاری به کار علی نداشته باش.اگه بخواد خودش بر می گرده اگر نه که شما که یه دختر تحصیلکرده و فعالی هستی حتما شخص مناسبت رو زمانی که غصه هات کمتر شدن پیدا می کنی.

  9. کاربر روبرو از پست مفید paria تشکرکرده است .

    paria (جمعه 20 اردیبهشت 87)

  10. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    ماني عزيز اشتباه متوجه حرف من شدي و فكر مي كنم كه لازمه دوباره بخوني

  11. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: نمیتونم درک کنم چطوری تونست

    نداي عزيز سلام
    مي دونم كه خيلي كلافه ايي و مي خواي كه زودتر به يك جواب خوشايند برسي ولي چه كنيم كه ما نمي تونيم كمكي كنيم اگه خودت نخواي . تا خودت نخواي و عكس العمل مناسب نشون ندي ما هر كاري هم بكنيم بي فايده است .اگر فكر مي كني كه بهش بگي بياد توي اين سايت و ما باهاش صحبت كنيم تا ببينيم كه توي دل اون چي مي گذره خيلي خوبه و شايد كمكي هم بشه ولي به نظر من بهتره كه نگي خودت هم عضو هستي شايد بهتر باشه ما اول از دل اون خبر دار بشيم و ببينيم چي به چيه بعدا اون از دل تو


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم فکر کردن رو متوقف کنم
    توسط miami در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 18 دی 95, 19:14
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 بهمن 93, 09:48
  4. اگه میتونید مشکل منو حل کنید! عمرا بتونید!!!
    توسط ghoghnus در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 04 تیر 90, 10:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.