عزیزم
با ایشون مثل هم کلاسی های دیگه باش ، اگر صمیمیت بیشتر خواست ، همون جواب رو بهش بده و بگو تا خواستگاری رسمی نشه ، صمیمیت رو نمی پذیری ، برای ایشان احترام و ارزش قائلی اما مثل بقیه باهاش رفتار می کنی .
محکم باش عزیزم ، این خیلی مهمه که بر حرفت پای بند بمونی . اینجوری ارزش و اعتبار و عزت نفست بسیار بالا خواهد رفت و خودت نیز احساس افتخار می کنی .
موفق باشی .
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)