:)
خواهش می کنم
خب من هرچه به ذهنم می رسید را عنوان کردم و به نظرم با همین روش ها و کوشش خود به نتیجه خواهید رسید.در این مسیر اگر باز هم به مشکلی خاص برخوردید می توانید در همین جا مورد خود را مطرح نمایید ، من و دیگر دوستان با کمال میل پاسخگو خواهیم بود
به هر حال به جز مدیر همدردی ، افراد حاضر در این انجمن هیچ کدام مشاور ، و یا روانشناس نیستند (به صورت آکادمیک) . همچنین فضای مجازی (اینترنت) آنقدر قابلیت ندارد که برای مثال ما دقیقا به همه حرف های شما گوش دهیم و هرچه را که به ذهنمان می رسد بنویسیم.چون به این صورت نیاز به ده ها صفحه مطلب وجود دارد که نه شما حوصله ی نوشتن آن را دارید و نه ما حوصله ی مطالعه ی آن را.این در حالی است که وقتی شما به راحتی روی صندلی مشاوره نشسته اید ، می توانید تمام این ده ها صفحه مطلب را در عرض ده دقیقه به مشاور انتقال دهید.
پس بدیهی است که ما در اینجا فقط می توانیم سرنخ ها را نشان دهیم و ظرفیت عملکرد وبسایت محدود است.لذا واضح است که اگر حضورا به یک روانشناس (یک روانشناس فقط به وسیله ی گفتار و بدون دخالت دارو درمان می کند) مراجعه فرمایید خیلی بهتر ، سریع تر و راحت تر به نتیجه می رسید
موفق باشید
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)