بچه ها شما خیلی خوبید
خوش به حال همتون که اینقدر خوبید
واقعاً ممنون از تمام حرفای خوبتون و اینکه آرومم میکنید
ولی باورتون نمیشه فقط تا 1 ساعت آرومم بعد دوباره همه این افکار میاد تو ذهنم
آخه بدبختیم 1کی 2تا نیست که ................
عاشق 1کسی هم هستم
دیوانه وار دوسش دارم اما نمیتونم داشته باشمش
من حتی 1 لحظه هم نمیتونم تصور کنم که بخوام از راه قانون این مسئله رو پیگیری کنم چون اون روز پدر و مادرم میمرن از غصه من
من نمیخوام اینم به بدبختی هاشون اضافه بشه به اندازه کافی بدبختی دارن
من سپردمش به خدا ،میدونم 1جایی بدجوری میخوره زمین که نتونه بلند شده
نمیدونم چی بگم
خسته ام
نمیتونم دیگه فکر کنم و تصمیم بگیرم
باورتون میشه
خیلی دغدغه دارم مثل دیوونه ها شدم ، کاش میشد تنها بودم ،
ولی فکر کنم که برم جراحی اما پیش کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
من نمیتونم .................................................. ..............
بچه ها دعا کنید خدا بهم اراده بده تا بتونم عمل کنم به چیزهایی که میدونم درسته فقط نمیدونم چرا انجامش نمیدم ، انگاری که 1 کسی دستامو بسته نمیذاره
من به 1سری چیزا خیلی وابسته ام واسه همین میترسم برم جلو
خدایا میدونم بنده خوبی نیستم ، میدونم همیشه لطفت شامل حال من بوده ولی من لیاقت نداشتم ،میدونم هیچ وقت به خوبی تو راهت قدم نذاشتم ، میدونم با تمام چیزهای خوبی که بهم دادی باز بی لیاقتی کردم
اما خدای خوبم ، تو که بزرگواری و میدونی تو دلم چی میگذره ، میدونی که چقدر قلباً به وجودت ایمان دارم
تمام این کارای بدی که کردم و بذار به حساب تمام کمبودهایی که تو زندگی داشتم ، بذار به حساب تمام تنهایی ها و عقده هایی که داشتم ( کمبود محبت ، فرار از خونه و تمام چیزهایی که خودت شاهد بودی)
حالا من دارم میگم اشتباه کردم خودم میدونم ، خودت هم میدونی که میدونم اشتباه کردم
ولی ازت میخوام 1 بار دیگه بهم اراده بدی تا بتونم از تمام وابستگیهام دل بکنم و فقط امیدم به خودت باشه ، میخوام که فقط با تو باشم ..........









علاقه مندی ها (Bookmarks)