به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 17:10]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,500
    سطح
    21
    Points: 1,500, Level: 21
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خسته ام میترسم کمکم کنید

    بچه ها شما خیلی خوبید
    خوش به حال همتون که اینقدر خوبید
    واقعاً ممنون از تمام حرفای خوبتون و اینکه آرومم میکنید
    ولی باورتون نمیشه فقط تا 1 ساعت آرومم بعد دوباره همه این افکار میاد تو ذهنم
    آخه بدبختیم 1کی 2تا نیست که ................
    عاشق 1کسی هم هستم
    دیوانه وار دوسش دارم اما نمیتونم داشته باشمش
    من حتی 1 لحظه هم نمیتونم تصور کنم که بخوام از راه قانون این مسئله رو پیگیری کنم چون اون روز پدر و مادرم میمرن از غصه من
    من نمیخوام اینم به بدبختی هاشون اضافه بشه به اندازه کافی بدبختی دارن
    من سپردمش به خدا ،میدونم 1جایی بدجوری میخوره زمین که نتونه بلند شده
    نمیدونم چی بگم
    خسته ام
    نمیتونم دیگه فکر کنم و تصمیم بگیرم
    باورتون میشه
    خیلی دغدغه دارم مثل دیوونه ها شدم ، کاش میشد تنها بودم ،
    ولی فکر کنم که برم جراحی اما پیش کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
    من نمیتونم .................................................. ..............

    بچه ها دعا کنید خدا بهم اراده بده تا بتونم عمل کنم به چیزهایی که میدونم درسته فقط نمیدونم چرا انجامش نمیدم ، انگاری که 1 کسی دستامو بسته نمیذاره
    من به 1سری چیزا خیلی وابسته ام واسه همین میترسم برم جلو
    خدایا میدونم بنده خوبی نیستم ، میدونم همیشه لطفت شامل حال من بوده ولی من لیاقت نداشتم ،میدونم هیچ وقت به خوبی تو راهت قدم نذاشتم ، میدونم با تمام چیزهای خوبی که بهم دادی باز بی لیاقتی کردم
    اما خدای خوبم ، تو که بزرگواری و میدونی تو دلم چی میگذره ، میدونی که چقدر قلباً به وجودت ایمان دارم
    تمام این کارای بدی که کردم و بذار به حساب تمام کمبودهایی که تو زندگی داشتم ، بذار به حساب تمام تنهایی ها و عقده هایی که داشتم ( کمبود محبت ، فرار از خونه و تمام چیزهایی که خودت شاهد بودی)
    حالا من دارم میگم اشتباه کردم خودم میدونم ، خودت هم میدونی که میدونم اشتباه کردم
    ولی ازت میخوام 1 بار دیگه بهم اراده بدی تا بتونم از تمام وابستگیهام دل بکنم و فقط امیدم به خودت باشه ، میخوام که فقط با تو باشم ..........

  2. 2 کاربر از پست مفید samane1234 تشکرکرده اند .

    samane1234 (شنبه 28 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگارم مناسبه و دوسش دارم اما از راه دور زندگی کردن میترسم
    توسط گلی جون در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 اسفند 94, 10:39
  2. از خواستگاری سنتی به شدت میترسم.
    توسط آلوچه در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 18:10
  3. میترسم خواستگارم منو نپسندیده باشه!
    توسط sara 65 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 00:44
  4. خیلی حساس هستم.میترسم واسم مشکلی درست بشه
    توسط hedye63 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 21:18
  5. خیلی حساس هستم.میترسم واسم مشکلی درست بشه
    توسط hedye63 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 92, 14:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.