آره مطمئنم که خیر نمیبینه
شک ندارم
خیلی آشغاله
تازه بعد از اون کارش با من اینقدر اذیتم میکرد
به من sms میداد که آره ازت فیلم گرفتم ، آبروتو میبرم
خیلی اذیتم میکرد
روزها حالم بد بود
تشکرشده 14 در 10 پست
آره مطمئنم که خیر نمیبینه
شک ندارم
خیلی آشغاله
تازه بعد از اون کارش با من اینقدر اذیتم میکرد
به من sms میداد که آره ازت فیلم گرفتم ، آبروتو میبرم
خیلی اذیتم میکرد
روزها حالم بد بود
samane1234 (پنجشنبه 26 خرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)