با سلام خدمت شما خارپشت
راستش به دلیل اینکه موضوع شما به دلایلی برام جالب بود با دقت همه پستاتونو خوندم حس کردم شما چه قدر عاقلین و عاقلانه رفتار کردین برام خیلی عجیب بود که آخرش از خودتون اینطوری گفتین
من به عنوان کسی که مشکلی دارم نمیشه گفت شبیه مشکل شما یا بهتره بگم اون دختر خانم ولی بی ربطم نیست حالا باید فکرمو جمع کنمو کامل یه بار بنویسمش که خیلی به راهنمایی همه دوستان محتاجم
ولی می تونم بگم بهش فعلا کمک کنید تا کاراشو انجام بده و در گیر این موضوعا نکنینش بذارید وقتی باهاش حرف بزنید که هم تمایل بیشتری نسبت به خودتون تو اون حس کنید هم درگیریاش در ارتباط با درسش کمتر شده باشه
امیدوارم موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)