سلام
قبل از اينكه بخوام حرفي بزنم يه نكته جالب
من نمي دونم چي گفتم و پستم چه فايده اي داشته كه دوستان تشكر كردن و اين برام جاي سوال شد
خوب برادرم همين الان پيش ما هستضمن اینکه با برادرت تماس می گیری و یا می بینیش بهش واسه ازدواجش تبریک می گویی و خوشحالی ات رو از اینکه او ازدواج کرده ابراز می کنی و می گویی مشتاقم تا زن داداشم رو ببینم تا به او هم به خاطر ازدواجش تبریک بگم خیلی بی ریا ، بدون غل و غش و با صداقت همین چیزهایی رو که اینجا نوشته ای برایش باز گو کن یعنی بگو
به برادرم تبريك گفتم
موقع عقد هم بودم اما عقد در اتاق ديگري برگزار شد و بعد هم رفتيم
ديشب هم همراه با زن داداشم و پدر و مادرم رفتن خونه خواهرم
من نرفتم، نمي تونستم برم، چون كار و گرفتاري داشتم
بگذريم، خيلي چيزها رو نوشتم، اما پاكشون كردم
نمي تونم و يا بهتره بگم مجبورم كه نگم








علاقه مندی ها (Bookmarks)