مهسا جون سلام
منم یه مشکل مشابه تو داشتم اصلا به خاطر همین شباهت وارد تاپیکت شدم. منم چند ماهه پیش با کسی برای آشنایی رابطه داشتیم البته کاملا سنتی به خواستگاری اومد. بعد چهار ماهی باهم در ارتباط بودیم، اما این آقا به بهانه هایی هی می رفت و پیداش نمیشد و من مجبور شدم برای همون حس بلاتکلیفی باهاش تماس برقرار کردم. بهرحال الان رابطه ی ما تموم شده البته از طرف اون و الان من شدیدا پشیمونم که سعی کردم باهاش تماس برقرار کنم و حتی فک میکنم همین رفتار من باعث شد اون دلسرد بشه و گرنه هیچ دلیل قانع کننده ای برای تموم کردن رابطه وجود نداشت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)