وقتی شوهرش دوستش ندارهنوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
وقتی آبروش رو همه جا برده
وقتی به خانواده اش توهین کرده
برای چی باید بمونه و بقیه سالهای زندگیش رو حروم کنه
به خاطر اینکه امار طلاق بالا نره؟
حداقل اگه جدا بشه شانس اینو داره که با آرامش زندگی کنه
باید حتما یا با یک بچه جدا بشه یا بعد از بیست سال ببینه همه ی زندگیش با حسرت و اعصاب خوردی گذشته؟
من موافقم که زوجها روابطشون رو با روانشناسی و تغییر درست کنند ولی این قضیه باید دو طرفه باشه
یعنی آقا هم بخواد این زندگی درست بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)