به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 تیر 90 [ 11:57]
    تاریخ عضویت
    1389-12-16
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    1,599
    سطح
    22
    Points: 1,599, Level: 22
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 48 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از بحث های الکی خسته ام دیگه نمی تونم

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    نقل قول نوشته اصلی توسط خاله سوسکه
    ادم گاهی فقط زندگی میکنه به خاطر ابروش وقتی که ریخت دیگه چه فرقی میکنه؟ به قول خودت باید با یک بچه برگردی...برگرد و یک وکیل خوب بگیر و جدا شو
    با سلام
    واقعا نمیشه با چند خط نوشته مراجعی در فضای مجازی ، به همین راحتی بگوییم خانم برو طلاق بگیر!!!!
    ما در برابر هر کلام و جمله امان مسئولیم. باید با احتیاط و همه جانبه به یک زندگی نگاه کنیم. و همه جوانب را دقیق بسنجیم.

    ========
    lighthouse گرامی
    موضوعی که عنوان کردید، سابقه زیادی در تالار دارد. شما می توانید پرخاشگری و یا عصبانیت همسر را جستجو کنید.
    همچنین می توانید مقالات مهارتهای ارتباطی یا مقالات مربوط به خشم را مطالعه کنید.

    سایر مقالات مفید برای شما:
    چگونه همسران مشکلات،اختلافات و درگیریهای بین خود را حل کنند؟

    مهارت گوش دادن و مهارتهای ارتباطی(به همراه لینک مقالات برگزیده)

    وقتی شوهرش دوستش نداره
    وقتی آبروش رو همه جا برده
    وقتی به خانواده اش توهین کرده
    برای چی باید بمونه و بقیه سالهای زندگیش رو حروم کنه
    به خاطر اینکه امار طلاق بالا نره؟
    حداقل اگه جدا بشه شانس اینو داره که با آرامش زندگی کنه
    باید حتما یا با یک بچه جدا بشه یا بعد از بیست سال ببینه همه ی زندگیش با حسرت و اعصاب خوردی گذشته؟
    من موافقم که زوجها روابطشون رو با روانشناسی و تغییر درست کنند ولی این قضیه باید دو طرفه باشه
    یعنی آقا هم بخواد این زندگی درست بشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید خاله سوسکه تشکرکرده است .

    خاله سوسکه (چهارشنبه 21 اردیبهشت 90)

  3. #2
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: از بحث های الکی خسته ام دیگه نمی تونم

    نقل قول نوشته اصلی توسط خاله سوسکه
    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    نقل قول نوشته اصلی توسط خاله سوسکه
    ادم گاهی فقط زندگی میکنه به خاطر ابروش وقتی که ریخت دیگه چه فرقی میکنه؟ به قول خودت باید با یک بچه برگردی...برگرد و یک وکیل خوب بگیر و جدا شو
    با سلام
    واقعا نمیشه با چند خط نوشته مراجعی در فضای مجازی ، به همین راحتی بگوییم خانم برو طلاق بگیر!!!!
    ما در برابر هر کلام و جمله امان مسئولیم. باید با احتیاط و همه جانبه به یک زندگی نگاه کنیم. و همه جوانب را دقیق بسنجیم.

    ========
    lighthouse گرامی
    موضوعی که عنوان کردید، سابقه زیادی در تالار دارد. شما می توانید پرخاشگری و یا عصبانیت همسر را جستجو کنید.
    همچنین می توانید مقالات مهارتهای ارتباطی یا مقالات مربوط به خشم را مطالعه کنید.

    سایر مقالات مفید برای شما:
    چگونه همسران مشکلات،اختلافات و درگیریهای بین خود را حل کنند؟

    مهارت گوش دادن و مهارتهای ارتباطی(به همراه لینک مقالات برگزیده)

    وقتی شوهرش دوستش نداره
    وقتی آبروش رو همه جا برده
    وقتی به خانواده اش توهین کرده
    برای چی باید بمونه و بقیه سالهای زندگیش رو حروم کنه
    به خاطر اینکه امار طلاق بالا نره؟
    حداقل اگه جدا بشه شانس اینو داره که با آرامش زندگی کنه
    باید حتما یا با یک بچه جدا بشه یا بعد از بیست سال ببینه همه ی زندگیش با حسرت و اعصاب خوردی گذشته؟
    من موافقم که زوجها روابطشون رو با روانشناسی و تغییر درست کنند ولی این قضیه باید دو طرفه باشه
    یعنی آقا هم بخواد این زندگی درست بشه

    خاله سوسکه عزیز

    آرامتر عزیزم


    ما بارها تأکید داشته ایم که دوستان در راهنمایی دادن مراقب احساساتشان باشند ، برای اینکه راهنمائیها روند مشاوره ای و درست را داشته باشد ، مدیر محترم همدردی تاپیک
    آفت های احتمالی در کار مشاوره را ایجاد کردند و به رایگان در آن آموزش می دهند .

    لذا از شما هم تقاضا داریم این تاپیک را به دقت بخوانید .

    و نکته دیگر اینکه مدیر همدردی متخصص اصلی تالار هستند هم از نظر تحصیلات و هم تجربه ، و لذا من و شما که متخصص تر از ایشون نیستیم که !!!!! هستیم ؟

    .

  4. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 21 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  4. به نظرتون از خدمات موسسه های ازدواج آستن استفاده کنم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 شهریور 90, 00:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.