اگر بعد از 4 سال زندګی مشترک و ... سن، هنوز مادر باید برات بلیط بخره که برگردی ایران، احتمال اینکه شما هم اشکالات زیادی داشته باشی هست.
یعنی اگر شوهرت بهت نده، حتی بول یک بلیط را هم نداری ؟!
با این اوصاف وقتی برگردی ایران یا حتی اگر دوباره هم ازدواج کنی شرایطی بهتر از این نخواهی داشت. اول باید یاد بگیری چطور زندګی کنی.
شما هر دو از شرایط غربت و تنهایی هم خسته هستید. سعی کن بیشتر فضای خونه و زندگیت و روابطتون را از عشق و محبت و عاطفه تامین کنی. این به معنی وابستگی و چشم گفتن و مظلوم و توسری خور بودن نیست. همه انرژیت را بذار روی زندګیت و ببین چقد خوب نتیجه می گیری. اینقد مامانم، مامانش نکن. مگه بچه سه ساله ای که تا می خوری زمین با گریه می ری سراغ مامان؟
جواب مادرشوهر شما نشون می ده که خانم منطقی هست. بسیار جواب خوبی دادند و قدر این رفتارشون را بدانید.
به قول خانم آنی سر دوربین را یه کم برگردون سمت خودت. حتما یه چیزهایی خواهی دید.
http://www.hamdardi.net/thread-16367-post-148236.html#pid148236










علاقه مندی ها (Bookmarks)