خارپشت جان
نه خير،من با خانوادم مشكلي ندارم و بدبين هم نيستم ولي احتمالا ميدونيد كه چيزايي به اسم شرم و حيا و حريم هم وجود داره و آدم نميتونه همه چيز رو واسه خانوادش به زبون بياره!
من به هيچ عنوان نگفتم كه خيلي مايلم و ميخوام بدن بي حجاب دختري رو ببينم!پس خواهشا برداشت خودتون رو به من نسبت ندين!من فقط خواستم نظرات و راهكارها و پيشنهاد دوستان رو بدونم......
هر مردي دوست داره با خانمي ازدواج كنه كه از هر نظر توي خونه سيرابش كنه!(مگر مردان بيماردل و چشم چران،كه بعد از ازدواج هم با 10 نفر ديگه هم رابطه دارن،يا دائم توي خيابون سرشون مثل جغد دنبال اين دختر و اون دختر ميچرخه!!!)
در ضمن مطمئنا هر كسي كه در اين تالارها مشكل و مسئله اي رو مطرح ميكنه،قبلا ساعتها و روزها بهش فكر كرده و چون به نتيجه اي نرسيده،تصميم گرفته اينجا مطرحش كنه و دوست داره ديدگاه ساير افراد رو هم بدونه بلكه بتونه به نتيجه اي بهتر برسه!شايد با ديدگاه هاي قشنگ و جالبتري آشنا بشه،و بتونه از زاويه بهتري به مسئله نگاه كنه!






)

اشكالي داره اگر ازتون خواهش كنم يكبار زيباييهاي ظاهريتون رو هم ببينم!


يك پدري از اين مشاور در بيارم. يكي نيست بگه مرتيكه تو كه چيزي نمي دوني ... مي كني الكي به جووناي مردم راهكار نشون ميدي.
اين هفته كه جلسه برگزار كنه، مي دونم چه طوري حالش را بگيرم. 

علاقه مندی ها (Bookmarks)