دنبال چی هستی؟اگر قده که می بینی اگر جاق و لاغریه می بینی اگر پایین تنه چاق بالا لاغره یا برعکس یا تعادل
می بینی اگر بزرگ و کوچیک بودنه تا حدودی قابل تشخصیه ولی اگر فورمشو می خوای بدونی خودتو خسته نکن تا ازدواج
نکردی نمی تونی بفهمی مگر اونقدر اعتماد دخترو جلب بکنی که ازش بپرسی یا بخوای بهت نشون بده.پیشنهاد می کنم
تو نخ فورم نری.همون چیزایی که می شه با نگاه تشخیص داد در نظر بگیر انتخاب کن برو جلو.سطح توقعتو در سطح چیزی
که می شه با نگاه تشخیص داد پایین بیار.سطح توقع باید در سطح امکانات موجود باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)