آفرین آریانای عزیز. من چند وقیته فرصت نکردم بیام انجمن ، الان هم مستقیم اومدم تاپیک شما تا ببینم ارادتون در چه حدیه که الان واقعا میگم فوق العاده هستین. شوهرتون حق داره به شما افتخار کنه. درسته اشتباهاتی داشتین ، اما این یک مورد دیگه اینقدر شما رو ساخت و پخته کرد که تا اخر عمر خیال هر دوتون از تعهد به زندگی راحت خواهد بود.
تبریک فراوان برای اراده قوی..![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)