به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: ادامه زندگی از سر دلسوزی صلاحه؟

    دوست عزیز
    بهتره آرامش خودتون رو حفظ کنید و سعی کنید با موقعیت حاضر ابتدا مدبرانه و بعدمقتدرانه برخورد کنید.
    از فرمایشاتتون میشه استنباط کرد که از ابتدا دقت کافی روی همسر و خانواده همسرتون نداشتید و همچنین همونطور که قبلا اشاره کردم روش زندگیتون مبتنی بر باج دادن بوده، حالا علتش چی بوده نمی دونم! یعنی به هر طریق ممکن حتی غیر معقول سعی کردید که رضایت خانومتون رو براورده کنید حتی اگر این روش به ضرر خودتون و نامعقول بوده. شاید هم بدون رضایت خانواده ازدواج کردید و دلیلتون این بوده. به هر حال!
    شما با دونستن وضعیت خانواده ایشون بخش مهمی از داراییتون رو به نامش زدید و مهریه سنگینی رو هم قبول کردید که طبق همین دین اسلام مهریه باید متناسب با شرایط دختر باشه که در چه خانواده ای هست و خودش چه مزایایی داره. از یک طرف ایشون به دلیل نیاز مالی خانواده شاید به نوعی سعی کرده که غیر مستقیم و از طریق شما به خانواده اش کمک کنه مثلا دادن وسائل شخصی به خواهرش و یا زدن اموال شما به نامش
    تمام این کارهای شما هم منجر شده که ایشون اقتدار رو در خانه به دست بگیرن و عملا به شما بی توجهی کنند.
    خوب حالا چی کار می شه کرد؟
    بهتون عرض کردم که مدبرانه و بعدش مقتدرانه برخورد کنید
    یعنی اولا با روش هایی که اشاره کردم اجازه ندید ناخواسته بچه دار بشید
    ثانیا در دو جهت همزمان حرکت کنید: از طرفی سعی کنید که با سیاست آروم آروم اموالتون رو پس بگیرید
    از طرف دیگه برای بهبود زنگیتون تلاش کنید
    بعد از این که اموالتون رو پس گرفتید نوبت این میشه که بدون ترس مقتدرانه برخورد کنید
    یعنی حد و مرز و وظایف ایشون رو به ایشون یادآوری کنید و یک مدت طولانی خودتون رو بی توجه به نیازهای جنسی نشون بدید و نذارید ایشون به قول خودتون به عنوان اهرم فشار ازش استفاده کنند، حتی اگر شده با تغییر تغذیه تون برای مدتی این میل رو کنترل کنید تا این فکر از سر ایشون بپره
    درمورد مهریه من فکر می کنم اگر نشوز یک زن ثابت بشه مهریه ای بهش تعلق نمی گیره، یک مشاوره حقوقی بگیرید تا درک درستی از وضعیت خودتون داشته باشید
    به هر حال اینو بگم که ادامه این روند به هیچ وجه به صلاحتون نیست و رفته رفته شاید باج خواهی ها و بی توجهی ها زیاد تر بشه
    امور زندگی خودتونو هر چه سریعتر به دست بگیرید

  2. کاربر روبرو از پست مفید نیلا تشکرکرده است .

    نیلا (یکشنبه 04 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه یا دلسوزی
    توسط sama28 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 خرداد 96, 09:45
  2. دلسوزی و سردر گمی
    توسط یسنا خانوم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 27 اسفند 95, 11:54
  3. دلسوزی در ازدواج و پشیمانی از ازدواج
    توسط siavash365 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 دی 92, 00:31
  4. ادامه نامزدی از روی دلسوزی درسته ؟ ( بر سر دو راهی )
    توسط rajan در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 16:38
  5. حس دلسوزی نسبت به همکارم (عنوان قبلی: رامین)
    توسط farshad1358 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 بهمن 90, 09:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.