به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اردیبهشت 90 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    1,671
    سطح
    23
    Points: 1,671, Level: 23
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    273

    تشکرشده 268 در 90 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی از سر دلسوزی صلاحه؟

    خوشم می آد که اینقد تمیز باهات تا کردن که کم مونده شناسنامه ات را هم ...

    دختر زرنگیه. پس قابل تقدیره!!

    آخ بشر شما دوستی، خانواده ای کسی را نداشتی بهت بگه نکن. یا می کنی اقلا معقول بکن ...


    حالا گذشته. الان اصلا پا رو دمش نذار که خطرناکه. باید یه جوری خرش کنی و یواش یواش هم اعتبارات مالیت را ازش پس بگیری و هم غرور و اعتبار شخصیت را.

    مثلا در بلند مدت به بهانه عوض کردن ماشین، حتی اگه یه ضرر کوچولو هم می کنی ماشین را به نام خودت بکن. بعد بگو که دوست ندارم توی تصادفات و بیمه و این چیزها هی تو بری این ور اونور و ...

    موبایل هم که ارزشی نداره، بی خیال.

    مجوز کاری را هم من نمی دونم چطوری و با چه ترفندی باید عوض کنی به نام خودت. ولی حتما راه داره.

    مهریه هم که کاریش نمی شه کرد. بعیده بتونید ایشون را وادار کنید کم کنند یا ببخشند.

    در مورد رفتارشون هم به نظرم لازمه ببریدش دکتر. با هم برید مشاوره. طولانی مدت. از خانواده اش دورش کنید. با بهانه. سرش را گرم کنید. بفرستیدش کلاسهای ورزش و موسیقی و ... تا با آدمهای جدید آشنا بشه و یک کم از خانواده اش دور بشه.

    البته این ها خیلی دیر و به سختی جواب میده. به هر حال ایشون تو اون خانواده بزرگ شدن و به این راحتی ها قابل تغییر یا اصلاح نیستند.

    خانواده خودتون چی می گن؟

    راستی اگر درخواستهاتون 24 ساعت موثر بوده، پس می شه روش کار کرد.
    اصولی کار کنید شاید به ماه و سال هم برسه اثرشون ...

  2. 2 کاربر از پست مفید آراام تشکرکرده اند .

    آراام (شنبه 03 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه یا دلسوزی
    توسط sama28 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 خرداد 96, 09:45
  2. دلسوزی و سردر گمی
    توسط یسنا خانوم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 27 اسفند 95, 11:54
  3. دلسوزی در ازدواج و پشیمانی از ازدواج
    توسط siavash365 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 دی 92, 00:31
  4. ادامه نامزدی از روی دلسوزی درسته ؟ ( بر سر دو راهی )
    توسط rajan در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 16:38
  5. حس دلسوزی نسبت به همکارم (عنوان قبلی: رامین)
    توسط farshad1358 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 بهمن 90, 09:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.