امشب توي تاپيك شب هاي روشن همدردي ديدم ميشه براي هم دعا كنيم منتها من نتونستم اونجا پست بذارم!!اگر ميشه براي منم توي دعاهاتون دعا كنين كه خدا قدرت تشخيص مسائل و توان تغيير در جهت بهتر شدن و حل مشكلاتم رو بهم بده!
منم امشب براي همه اعضاي همدردي از ته قلبم دعا ميكنم
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)