سلام
ضمن تبریک سال نو و آرزو ی سلامتی و بهروزی شما کاربر گرامی به خدمت شما عرض می نمایم تاپیک جنابعالی فیلتر نشده بلکه به انجمن آزاد منتقل گردیده است.
علت جابجایی تاپیک شما اینست که تاپیک خود را در محل نامناسب ایجاد کرده بودید. توصیه می شود که مجددا قوانین همدردی را مطالعه فرمایید تا برایتان ایجاد شبهه نشود.
تالار همدردی صرفا برای طرح سئوالات و مشکلات فردی به صورت رایگان هست. اما برای چالش های تئوریک و یا نظریات شخصی یا برداشتهای شخصی ، شما نیاز هست که پست خود را در انجمن آزاد که بدین منظور ایجاد شده است قرار دهید.
ضمنا در مورد ارتباط دختر و پسر صدها پست تا کنون زده ایم و بحث فراتر از یک وابستگی ساده است.









علاقه مندی ها (Bookmarks)