
نوشته اصلی توسط
yasa
اما مشكل اينه كه ديگران نمي تونند نظرات منو تحمل كنند منم از همين مي ترسم كه مدام به خاطر نوع فكرم (درست يا غلط) در زندگي آينده مورد شماتت قرار بگيرم
آهان مچت را گرفتم. ... اولش حدس میزدم که این جوری باشه. از این که میگی دیگران با تو مشکل دارند، یه بوهایی میاد.
به نظرم میاد که شما یه ذره جوگیرانه یا احساسی در مورد مسائل سیاسی نظر میدی. ناراحت نشین، نمی خوام براتون مشکلی ایجاد شه و مستقیم رفتم سر اصل مطلب. این که خیلی ها با نظرت مخالفن؛ یعنی
شما یه جاهاییش را دارین تند میرین یا دارین اشتباه می کنین. وقتی گفتی با خواستگارات بحث می کنی و بعد کوتاه میای هم به نظرم اومد این احساسی رفتار کردن درونت باشه.

نوشته اصلی توسط
yasa
و اما در مورد اينكه بايد به يك مشاوره ي حضوري برم هم كمي وقتم كمه هم آيا واقعا اينقدر مشكلم حاده؟؟؟
حاد نیست، یعنی نیاز به دارو نداری.

آخه میدونی من فکر میکنم
شما زیادی داری قضیه سیاست را جدی میگیری و این یه مرد را می ترسونه.:305: این باعث میشه که شما خیلی از موقعیت های خوب را از دست بدی. یعنی ممکنه طرف کیس عالی ای باشه و وقتی شما با هیجان زیاد در مورد مسائل سیاسی نظر میدی، با خودش فکر کنه : هی این از اون دخترهاییه که فرداها ممکنه بخواد بره حرف سیاسی بزنه و
من باید دو سال بعد توی زندان اوین، بند 202 باهاش ملاقات کنم.
مگه خلم؟ بهتره برم دنبال دختری که کاری به سیاست نداره.
من یه خونه ی آروم می خوام و همسر خوب و یه مادر خوب برای بچه هام و نه یه قهرمان ملی که به خاطر وطن می جنگه. 
حرف زدن در مورد مسائل سیاسی اشکالی نداره، اما من در موردت نگرانم که
نکنه خیلی سیاسی بازی درآری و خواستگارات را بترسونی.
من حتما بهت توصیه می کنم یه مشاوره برو تا بیشتر کیس هاتو نپروندی.
در ضمن سن شما یه جوریه که خیلی ایده آلانه به مسائل سیاسی نگاه می کنی و فکر می کنی با قهرمان بازی میشه این مملکت را نجات داد. 
(ما هم این جوری بودیم و حالا همه ی کرک و پرمون ریخته)
این ها همش یه سری هیجان زودگذره و 4 سال دیگه با خودت میگی، عجب شاسکولی بودم هان،
اصلا به من چه تو این مملکت چی میگذره. گور پدر همشون. من کلاه خودم را می چسبم تا باد نبره. آخ عجب اشتباهی کردم، دقیقا 22 ساله که بودم، تسوکه توی یه شب 5شنبه ی پاییزی (

) به من هشدار داد و من جدی نگرفتم و اون خواستگار را رد کردم.
ای کاش تو لحظه به تسوکه گوش میکردم یا تفکرات الان را داشتم.
جدی میگم، حتما یه مشاوره برو. 
علاقه مندی ها (Bookmarks)