به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 دی 90 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    2,283
    سطح
    28
    Points: 2,283, Level: 28
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 151 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    پرناز نازنين
    من تاپيك هاي قبليتو خوندم
    شما كه خيلي شوهرتو دوست داشتي مشكل خاصي هم كه نيود ميشه بگي چرا از هم جدا شدين ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید نيكا.امين تشکرکرده است .

    نيكا.امين (دوشنبه 16 اسفند 89)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    سلام عزيزم. اگر نياز مي بيني بايد گريه و هق هق كني، خب اين كار رو انجام بده. نيازي نيست به اجبار بخندي خانومم. هر وقت احساس كردي ميتوني بدون دليل به كوچكترين چيزها بخندي، اون موقع بخند. اما به ياد داشته باش يه روز اين سختي ها به پايان ميرسن و تنها خاطره بهترين لحظاتش به ياد ميمونه. مثل لحظاتي كه از خدا كمك خواستي و باهاش درد دل كردي و گفتي كه چقدر دلت براش تنگ شده.
    تموم ميشه عزيزم. آروم باش. خداوند هست.

  4. 4 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (یکشنبه 22 اسفند 89)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    سلام مرسی از لطف همه شما عزیزان
    درسته من مشکلم و باز نکردم تا دیگران حداقل بتونن با من همدردی کنن.نه به این دلیل که شما رو خدای نکرده قبول نداشته باشم نه .ولی روم نمیشه در برابر مشکلاتی که دیگران دارن مشکلات خودمو که میتونه مشکل هزار نفر دیگه باشه بگم و وقت عزیزان و بگیرم. از طرفی آدمی هستم که زیاد اهل درد و دل کردن نیستم و بیشتر تو خودم میریزم.
    اما چرا ازدواج ما بهم خورد بر عکس همه ازدواجها که یا همدیگرو دوست ندارن و یا باهم مشاجره دارن و یا دلایلی که روزانه شاهد اون هستیم...من و نامزدم همدیگرو خیلی دوست داشتیم و داریم و الان که داریم از هم جدا میشیم به دلایل دیگه ای هست و هردو ناراحت هستیم و حسابی غصه میخوریم .هردومون فقط این مسئله رو به زمان سپردیم تا اون حلش کنه و اگه خدا بخواد باز بتونیم با هم باشیم.
    من اگه گفتم دیگه نمیتونم ازدواج کنم و بچه دار بشم به این دلیل هست که دوست ندارم بعد از نامزدم به کسی دیگه دل ببندم و دلم نمیخواد از فکرش بیام بیرون چه برسه فراموشش کنم .
    من خیلی دوست داشتم با اون ازدواج کنم و بچه دار بشیم من خیلی دوست دارم مادر بشم واقعا از ته دل .
    توروخدا بهم نخندین و سرزنشم نکنید.
    چند وقته که واقعا غصه دارم ولی خوب اینم سرنوشت منه و کاریش نمیشه کرد تا ببینیم خدا چه تقدیری واسه من رقم زده

  6. 2 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    پرناز (یکشنبه 22 اسفند 89)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    نقل قول نوشته اصلی توسط پرناز
    من چی بگم
    کاش بود و توی خودش غرق بود .کنارم بود و ساکت بود
    سلام پرناز عزیز
    وقتی این ارسالتون رو در تاپیک غزاله دیدم ، نتونستم بی تفاوت از کنارش رد بشم.
    اول اینکه یه دل سیر گریه کن. گریه کردن هم مثل خندیدن لازمه. وقتی گریه هات تموم شد (اگه هم تموم نشد ولی خسته شدی از گریه ) ، بیا دردو دل کن. راحت باش. شما که بیش از یکساله عضو تالاری و با فضای اینجا اشنا.

    اون مقدار که لازم کی دونی از رابطه تون با نامزدتون بنویس. مطمئن باش دوستان خوبت باهات خواهند بود و با شما همدردی می کنن. من هم اگه مطلبی به ذهنم رسید دریغ نمی کنم.

  8. 3 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 22 اسفند 89)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته


  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 بهمن 90 [ 19:35]
    تاریخ عضویت
    1389-12-20
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,788
    سطح
    24
    Points: 1,788, Level: 24
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    سلام پرناز جون من ميگم درسته حالا اينجوري شده كاش ميشد يه جوري درست بشهتو هم ديگه ناراحت نباش ميدونم سخته اما بايد ساخت
    شما تو تاپيك اولتون گفتيد كاش مثل دوران دانشجويي ميخنديدي من ميگم دوران دانشجويي من بدترين دوران زندگيم بود ميدوني چرا ادم يكرو دوست داشته باشه 3.5 سال صبر كنه بخاطر مشكلاتش هدفش هم دوستي نباشه اصلا با خودش ميگفت بعد 10 سال بيا اون موقع تصميم ميگيرم بعدشترسشش از نه شنيدن داشته باشه آخر سر دل به دريا بزنه بگه گفت به دروغ چند روز ديگه عقدشه - اين بفهمه دروغه بخاطر كسي كه قبلا تو دل اين جا شده بود دروغ انگشتر دستش كنه هر روز بيشتر گريه كنه مگه يه مرد كوه صبر نيست اين قدر چرا بايد گريه كنه الا 5-6 بار سعيكنه فراموشش كنه نشده چكار كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هركي عاشقه عشقو درك كرده (من كه عاشق نيستم اما با تمام وجودم دوسش دارم ميخوام تموم دنيا نباشه اون پيشم باشه)لطفاجواب بذاره مرسيييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييي

  11. کاربر روبرو از پست مفید hamedrashidi20 تشکرکرده است .

    hamedrashidi20 (یکشنبه 22 اسفند 89)

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    سلام پرناز خانوم عزیزم
    امروز حالت چطوره ؟

    گلم حرف بزن ببینیم چی شده ؟
    چرا تو و نامزدت دارین جدا میشین ؟
    ربط به همون غار تنهایی و مشکلات خانوادش داره یا مشکل پدر تو؟

    عزیز دلم راحت باش و درد دل کن تا ما هم بتونیم بهتر راهنمایی یا همدردی کنیم

  13. کاربر روبرو از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده است .

    فرانک1389 (یکشنبه 22 اسفند 89)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    سلام خانومی مرسی خدارو شکر خیلی بهترم.راستش ظاهرم خندانه ولی دلم گریان
    نه به پدرم اصلا ربطی نداره.خداروشکر پدرم ظاهرا آروم شده
    مشکل ما هم اینه که فعلا ایشون از یه سری مسائل راحت نشدن و باید یه سری مسائل و حل کنند و بعدا اگه خدا خواست با هم ازدواج کنیم راستش ایشون از نظر خانواده من عالی هستن ومن هم مورد پسند خانواده ایشون هستم اما هنوز مشکلاتی هست که اگه خدا بخواد حل میشه فقط دعا کنید عاقبتش خوب باشه

  15. کاربر روبرو از پست مفید پرناز تشکرکرده است .

    پرناز (یکشنبه 22 اسفند 89)

  16. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دلم خیلی گرفته

    راستش فرانک جان من پدرمو خیلی دوست دارم توروخدا واسش دعا کنید که از اعتبار و اعتقادش کم نشه بخدا آدم کوچیکی نیست چه از نظر اعتقادی و چه انسانی واقعا دوست داشتنیه .فقطخدا لعنت کنه خانومهای بد این دوره زمونه و البته آقایون بی غیرتی که عرضه نگهداری زن وبچه شونو ندارنو توی جامعه سرگردانشون کردن

  17. کاربر روبرو از پست مفید پرناز تشکرکرده است .

    پرناز (دوشنبه 23 اسفند 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.