علاوه بر نظرهای شاپرک جون و بنده خدا :
اینکه در کنار من باشه نه در مقابل من و چون زن و شوهر لباس هم هستند پس عیوب من (100%هیچ انسان کاملی وجود نداره) رو به رخم نکشه و کف دست نگیره و به همه نشون بده و خوش خلق باشه .
تشکرشده 63 در 31 پست
علاوه بر نظرهای شاپرک جون و بنده خدا :
اینکه در کنار من باشه نه در مقابل من و چون زن و شوهر لباس هم هستند پس عیوب من (100%هیچ انسان کاملی وجود نداره) رو به رخم نکشه و کف دست نگیره و به همه نشون بده و خوش خلق باشه .
setaree11 (دوشنبه 16 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)