آخی خوب منم دوس دارم ازدواج کنم تازه وقتی فکر میکنم که چند سال دیگه باید صبر کنم کلی اذیت میشم.این که دوس داری ازدواج کنی خیلی خوبه.مگه چند سالته که داری نا امید میشی خدایی نکرده؟ یا اینکه مشکلی براتون پیش اومده که حس میکنین نمیتونین بچه دار بشین؟ میدونم دارم یکم فضولی میکنم ولی بهتره همه چیزو بگین به ما.البته اگر محرم راز خودتون میدونین.
از چی میترسین که نتونین ازدواج کنین؟ داری منو هم میترسونی. اگه چیزیه قراره اتفاق بیافته بگو پرناز خانوم دلم یهو ریخت!!!
بیشتر توضیح بدی ممنون میشم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)