سلام دوستان
من هم از محیط کارم خیلی ناراضی هستم . و با حسابدارمون مشکل دارم این خانم فکر می کنه که من کارمند این خانم هستم و خیلی از کارهاییکه این خانم طبق خواسته مدیریت انجام میده در حیطه وظایف و شخصیت ایشون نیست . مدام به من میگه که این کار وظیقه من نیست .
و مدام برای من وظیفه تایین میکنه . و اینکه خیلی فکر می کنه که حسابدار تاپی هست و آسمون سوراخ شده و این یکی افتاده پایین و همش در حال تعریف کردن از خودش هست . مثلا دیروز میگفت می بینین همه دارن برای من سرو دست می شکنن که برم شرکتشون . یا این ممیز از من خیلی خوشش اومد یا کارم و خیلی تایید کرده یا .....
خلاصه از اول صبح که میاد از خودش و کاراش و تلفناش تعریف می کنه تا بعداز ظهر که میخواد بره . و رفتار اون حرفای زیادش واقعا حوصله آدم و سر میبره . و باعث شده که به خاطر رفتار و وظیفه هایی که برای تعیین می کنه از محیط و کارم زده بشم آخه طور میگه که تو منشی هستی این کارها را وظیفه توئه که احساس می کنم وظیفه ناشایسته ای رو عهده دارم . خلاصه خیلی غصه می خورم .
البته فرانک جان شما درست می گین که نباید خودم و با بقیه مقایسه کنم . اما من خودم و اول مقایسه می کردم اما بعد دیدم فایده ای نداره . اما بیشتر ناراحتی من اینکه احساس می کنم نمی تونم این خانم و تحمل کنم .![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)