من هم با یک زن پارانوئید ازدواج کرده ام. من که مرد هستم و مثلا افسار زندگی دستم است، هنوز نتوانستم زنم را کنترل کنم و دیگر آبرویی برایم نمانده است. باید به خدا توکل کرد. جالب است که زنم با مهریه 14 سکه، تقاضای طلاق هم داده است! ظاهرا جن می بیند. نمی دانم این پارانوئید با جن و این چیزها رابطه دارد یا نه؟ دلم اگر برایش نمی سوخت حتما طلاقش می دادم. دیگر از کلانتری و بازداشت خسته شده ام.
بهر حال می خواهم همه راهها را قبل از طلاق امتحان کنم. دلم نمی خواهد بعد ها پشیمان شوم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)