عالی بود ستایش...نوشته اصلی توسط ستایش بارن
من و ساز خدا خیلی وقته رفیقیم،اعضای سایت اگر که دلتون هوای اشک ریختن کرده، هوای کمی دور بودن از روزمرگی ها و سبک شدن حتماً به این سایت سر بزنید.
داستان چشم لیلی و بانویی که مردم فکر می کردند فوق العاده س، مخصوصاً چشم لیلی بهتون قول می دم پشیمون نمی شید.
لینک این دو داستان رو براتون می ذارم :
چشم لیلی...
بانویی که مردم فکر می کردند...
چشم لیلی طولانیه، برا اذیت نشدن چشماتون ازش پرینت بگیرید.










علاقه مندی ها (Bookmarks)