خدا به حضرت داود فرمود : اگه بنده های من از شدت اشتیاق و علاقه من نسبت به خودشون آگاه بودن از شوق وصال روح از بدنشون جدا میشد
راستش وقتی به گذشتم نگاه میکنم وقتی روزهای بچگیم رو به یاد میارم به عشقش نسبت به خودم ایمان میارم خیلی اتفاقها میتونست باعث بشه که من دیگه اینجا نباشم ولی اون بود که منو حفظم کرد حتی خیلی وقتها بوده که میخواستم کار اشتباهی رو انجام بدم ولی خدا مانع میشد (فک کنم اینو همه تجربه کردن)..وقتی میبینم مادرم مشکلات منو درک میکنه از خدایی که همین مادرم رو بهم داده خجالت میکشم که برای لحظه ای شک کردم که شاید خدا منو درک نمیکنه...... هیچ موقع به لطفش و به این که دوست داره(خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی) شک نکن








علاقه مندی ها (Bookmarks)