سلام فرانك عزيز
من هم از اين اتفاق متاثر شدم و بهتون تسليت مي گم عزيزم . از دست دادن پدر خيلي سخته . من خودم پدرم رو تو 15سالگي از دست دادم . چه بهتر كه ما بتونيم از زندگي گذشتگانمون چيزهايي بياموزيم و در زندگيمون مدنظر قرار بديم . هر كسي بالاخره يه روزي به اين دنيا مياد و يه روزي ماموريتش تو اين دنيا تموم ميشه و بايد كوله بارشو ببنده و از اين دنيا بره .
انشالله كه خداوند پدرتون رو قرين لطف و رحمت خودش كنه و گناهانش رو بيامرزه .![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)