به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 91 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1389-11-21
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,761
    سطح
    24
    Points: 1,761, Level: 24
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    ممنون از همه ی دوستان.یه سئوال دیگه هم از دوستان دارم.من به صورت حضوری با یه خانم روانشناس در ارتباط هستم که خیلی به من کمک می کنه اما ترجیح میدم از نظرات دیگران هم استفاده کنم.مشاور من معتقده که ادم از اشتباهاتش درس می گیره و بعضی از اشتباهات برای بزرگ شدن لازمه.من کاملا در این مورد با ایشون موافقم اما از این نگرانم که تا کی باید با اشتباه کردن تجربه یاد بگیرم؟ لازم به ذکره که من یه دختر خجالتی و بسیار وابسته بودم(تا همین 2 سال پیش)و به دنبال یه عشق یه طرفه و خام و بچگانه فهمیدم که چقدر بچه ام و نیاز دارم که بزرگ بشم و شروع کردم به مطالعه ی کتب روانشناسی و خودشناسی و واقعا از این رو به اون رو شدم و الان دختری مستقل هستم که خودم برای خودم تصمیم می گیرم(نه خونواده ام) و از خجالت و احساس حقارت هم دیگه چیزی در من نیست و هم به خودم احترام میذارم و هم به دیگران.جالب اینجاست که بسیار برونگرا شدم و دیگه اصلا خجالتی نیستم.می خوام اینو بگم که به دنبال اون اشتباه بچگانه ی دو سال پیش و عشق یه طرفه و خامی که داشتم بزرگترین تغییر زندگیمو کردم و بسیار راضی ام.بعد از اونم هر اشتباهی که کردم سعی کردم خودمو ببخشم و ازش درس بگیرم اما از تکرار اشتباه در مسائل عاطفی خسته شدم و دوست ندارم که برای یادگیری هر تجربه ای اشتباه کنم.میشه در این مورد هم منو راهنمایی کنید؟ممنون میشم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهتاب در شب بارانی تشکرکرده است .

    مهتاب در شب بارانی (شنبه 23 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.