به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 91 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1389-11-21
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,761
    سطح
    24
    Points: 1,761, Level: 24
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    از همتون ممنونم.مشکل اینجاست که من ظرفیت پذیرش نه رو ندارم.تا حالا به خیلی از خواستگارام جواب رد دادم اما طاقتشو ندارم که کسی به من نه بگه.اشتباه بزرگ من این بود که اجازه دادم تو یه هفته و از طریق تلفن بهم ابراز علاقه کنه و این باعث شد که ضربه بخورم و از موقعی که ارتباطمون کات شده تو فکر اینم که من چه ایرادی داشتم که با یه دیدار بهم گفت به سلامت؟اون ادم خیلی open بود و من اینو می دونستم(با توجه به حرفایی که میزد)اما در عین حال به شدت به تعهد روحی و عاطفی معتقد بود و به همین دلیل من فکر می کنم که شاید رفتار سبکی از خودم نشون دادم !در واقع بر خلاف اینکه به روابط دوستی اعتقادی ندارم عملا با این اقا دوست شده بودم و فکر می کنم که شاید به همین دلیل منو کنار گذاشت.به هر صورت می دونم دنبال علت گشتن ارزش نداره اما دوست دارم اشکالات خودمو بدونم که دیگه تکرار نکنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهتاب در شب بارانی تشکرکرده است .

    مهتاب در شب بارانی (جمعه 22 بهمن 89)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    عزیزم دوستان گفتنی ها رو گفتن ولی نمی دونم چرا باز شما می رید سر خونه اول!


    نقل قول نوشته اصلی توسط مهتاب در شب بارانی
    اما دوست دارم اشکالات خودمو بدونم که دیگه تکرار نکنم.
    ببین خانم گل خیلی دنبال این موضوع نباش. چون چیزی که بنظر این آقا اشکال بوده و فرضا بخاطرش انتخاب نشدی، ممکن برای نفر بعد یک حسن و مزیت محسوب بشه.
    سعی کن خودت باشی و بخاطر خودت انتخاب بشی.
    مطمئن باش اونوقته که از زندگی لذت می بری و نه اینکه با هربادی به هر سو بوزی.



  4. 7 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (شنبه 18 تیر 90)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    یه چیزی بگم ...
    نمیدونم چرا روحیت بارونیه ...اصولا ادما همیشه دنبال یه مقصر هستند !! دنبال یه نکته که چرا اینطوری شد !!! خب ببین شماهم جدا نیستی از این مساله
    ولی داری اشتباه بزرگی رو مرتکب میشی ..داری میگی منو راهنمایی کنید ولی ته دلت دنبال راهنمایی نیستی بلکه دنبال چرای شخصی هستی که به تو جواب رد داده ..!!
    خب ببین هیچ وقت دنبال چرا نرو ...چون هیچ وقت جواب نمگیری ...اون شخصا رفته دیگه دلیلی نداره نیروی ذهنتو برای شخصی بدی که رفته ...!!
    حالا راهنمایی این نیست که تو این رفتارت بده ...پس به خاطر همین به تو جواب رد داده ...و ما به تو اینجا بگیم اره اگه این رفتار رو انجام میدادی به تو جواب اره میداد ...نه اشتباه بزرگی که داری مرتکب میشی همین جاست ...
    ok پس دقت کن ..بهت یه چیزی میگم قشنگ بفرست ته قلبتو مغزت ...
    اون اقا حتی فرصت نداشته که اشتباهاتو تو رو در عرض ۱ یا ۲ هفته در بیاره ....اصلا امکان نداره ..پس اینقدر نگو کجا کارم مورد داشته ...احساس میکنم یکمی اعتماد به نفست کمه و باید بازیابی بشه ...و قشنگ بشینی تفکراتتو عوض کنی ...چون اونی که فکر میکنی اصلا نیست ..!! پس اینقدر خودخوری نکن ...
    در ضمن تو همین تالار نمونش بوده که خانمی عنوان کرده اقایی تا مرحله خواستگاری پیش رفته بعد از چند وقت فهمدیند که همش دروغ بوده و طرف به نوعی سواستفاده چی بوده ...بعد شما میگی در عرض ۱ هفته متوجه شدی که ایشون خیلی پایبنده عواطف روحی و ... بوده ...
    خب یکی از اشتباهاتون همین جاست پس سعی در اصلاحش قدم وردارید ...
    موضوع کنار گزاشتن شما اصلا ربطی به شما نداشته ...خودش اینطوری خواسته که بشه ...پس بزار اینطوری بگم ..میگید خواستگار زیاد دارید ..
    امشب میام خواستگاریتون و شما هم منو رد میکنید ..من هم از همه نظر ok بودم ..حالا بیام تو خونه زانوی غم بغل کنم وای چرا ایشون منو رد کرده ..ایا کارمن درسته !!! خودتون جواب بدید !!؟؟
    خب مسلما نه ..پس به یه نوعی شما همه رو رد کرده بودید ..حالا ایشون شما رو نپسندیده ...و کنار کشیده ..اشکال نداره ..چرا خودتو باختی ..!!
    مگه نمیگی زیبایی !! یعنی شک داری بهش ..نه ..پس دیگه به این موضوع زیاد فکر نکن ..از این موارد زیاد پیش میاد ..حواستو جمع کن دوستان چی میکن و ادامه بده ..
    موفق باشی
    لاقربطا

  6. 7 کاربر از پست مفید iMoon تشکرکرده اند .

    iMoon (جمعه 22 بهمن 89)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    بلههههه

    خب داشتم فکر می کردم با چه رنگی بنویسم که ایندفعه مدیر همدردی خط خطیش کردند کمتر معلوم بشه

    خب ببینید این هم یک درس حاضر و آماده.من نشستم 7 ، 8 ساعت وقت گذاشتم مطلب نوشتم مدیر همدردی هم اومدن لطف کردند روی همه اش یک خط بطلان کشیدند:)

    حالا به نظرتون درسته که من بیام بنشینم زانوی غم بغل بگیرم ، بگم یعنی کجای کار من اشتباه بوده؟
    عمرا

    همینه دیگر آدم باید کمی "پوستش کلفت باشد" . از این جور چیز ها زیاد است.به انواع و اقسامش.بخواهید خودتان را ناراحت کنید تا آخر عمر باید بنشینید و غصه بخورید.پس به جای اینکه بگویید :
    کجای کار من غلط بود که اون آقا من رو نخواست ،بگید :
    کجای کار اون آقا اشتباه بود که خدا زد توی سرش و با این کار احمقانه اش یک خانم دکتر زیبا ، خوب و متشخص را از دست داد!

    زور ما به مدیر همدردی که نمی رسد.حداقل در عوض اینجوری کمی می خندیم که جبران شود


    امیدوارم مدیر همدردی از این شوخی من ناراحت نشوند.که البته اگر هم شدند ابزار ویرایش باز است



    مهتاب جان آرزو می کنم که در زندگیت همیشه شاد و خوش و خرم باشی

  8. 7 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (دوشنبه 25 بهمن 89)

  9. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    دوست عزيز
    من برخلاف برخي از دوستان اصلا فكر نمي كنم كه اون آقا قصدش سوءاستفاده و اينا بوده. يك هفته زمان زيادي نيست و اگر اين آقا مي خواست از اين ارتباط سوءاستفاده كنه رابطه رو بيش از اينا ادامه ميداد.

    آقاي مدير فرمودند خواستگاري به معني تمام شدن همه چيز نيست بلكه تازه ابتداي راهه. اين نظر كاملا درسته اما متاسفانه نظر اغلب جامعه و مخصوصا خانواده هاي دخترخانمها نيست. بنابراين طبيعيه كه بعضي از آقايون سخت پسند بخواهند قبل از خواستگاري رسمي يك آشنايي مختصر و جزئي (البته با رعايت اصول) از دختر مورد نظرشون به دست بيارند.

    برادر من اولين خواستگاري كه رفته بود دختري بود بسيار زيبا فوق العاده تحصيل كرده مسلط به چندين زبان دنيا (براي برادرم هم بسيار مفيد بود چون ايشون مدام درحال سفر به خارج از كشورند) اما برادرم پس از دو جلسه صحبت رودررو با دخترخانم ايشون رو نپسنديده بود. نمي دونم اون دختر به برادرم چي گفته بود اما برادرم مي گفت دختره بيش از حد مغرور و وراجه ازش بدم مياد. مادر بيچارم خودشو كشت كه آخه من چي جوري بگم پسر ما دخترخانم شما رو نپسنديده چي بگم؟
    اما برادرم تحت هيچ شرايطي راضي نميشد و ميگفت مگه من آدم نيستم؟ من نبايد حق انتخاب داشته باشم؟ فقط اون دختره بايد حق انتخاب داشته باشه؟ ازش بدم اومده. نمي تونم غرورشو تحمل كنم فكر ميكنه داره لطف ميكنه كه باهام ميخواد ازدواج كنه. مگه من كم كسي هستم؟ برا خودم شخصيت دارم ده تا كارگر زير دستم كار ميكنند و ...

    خلاصه كه سرتو درد نيارم پايان قصه ي حسين كرد شبستري :D اين شد كه مادرم وقتي به اونا جواب رد داد و گفت استخاره كرديم بد اومده (الكي ) خانواده ي دختره بي نهايت ناراحت شدند و دختره افسردگي گرفته بود تا يه مدت بعدش.

    با اين حرفا ميخواستم بگم عزيزم مشكل از شماست كه با يك هفته ارتباط اينقدر وابسته شدي. احتمالا حد وحدود رابطه رو رعايت نكرديد و گرنه هيچ آدمي به اين زودي وابسته نميشه. پس اگر خواستي اين مشكل بعدا برات بوجود نياد سعي كن بعد از اين با هركسي هر ارتباطي (اعم از آشنايي براي ازدواج، پروژه ي كاري يا علمي و ...) حدو حدود رابطه رو رعايت كني و زياد صميمي نشي تا بتوني منطقي تصميم بگيري.

    در مورد عيب داشتن يا نداشتن تو مطمئن باش بي عيب نيستي اما يقينا هيچ آدمي تو دنيا بي نقص نيست فقط به داشته هات مغرور نباش كه ممكنه با همين غرورت بهترين خواستگارت رو از دست بدي. نه اينكه خداي نكرده عزت نفس نداشته باشي نه! اما به نظر آقايوني كه ميان خواستگاريت هم اهميت بده و اونا رو در جايگاه انساني مستقل صاحب عقيده و راي ببين تا اگر اونا احيانا شما رو نپسنديدن بهت برنخوره. به هر حال اون بنده خداهام آدمن. شما معيوب نيستي اما شايد ملاكهاي اونا رو نداشته باشي. مطمئن باش اوني كه تو رو بخواد و با تمام ويژگيهات تو رو بپذيره خواهد آمد كه تو براي اون بهتريني

    واي زود باشم فرار كنم الان آقاي مدير مياد دعوام ميكنه از اينكه رو حرف ايشون حرف زدم

  10. 6 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (جمعه 22 بهمن 89)

  11. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 91 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1389-11-21
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,761
    سطح
    24
    Points: 1,761, Level: 24
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    چقدر ادم روحیه می گیره میاد تو جمع شماهامرسی از همتون.اینکه اعتماد به نفس من کمه رو کاملا قبول دارم و اینکه باید تقویت بشه هم همین طورممنونم از کمکهاتون.فکر کنم بهتره به جای اینکه سئوالای تکراری ذهنمو مطرح کنم بهتره برم راجب حرفاتون فکر کنم و عمیقا با خودم کنار بیام.اگه هم اشکالی برام پیش اومد میام اینجا.قول میدین کمکم کنید؟

  12. 7 کاربر از پست مفید مهتاب در شب بارانی تشکرکرده اند .

    مهتاب در شب بارانی (جمعه 22 بهمن 89)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    به این میگن پیشرفت ...تصمیمت خیلی درسته ...
    به خودم میگم کاشکی سالها پیش با اینجا اشنا شده بودم ...تا یکسری مسایل رو تجربه نمیکردم و اینکه ضربه نمیخوردم ..
    قدر اینجا و دوستان خوبتو بدون ...

  14. 5 کاربر از پست مفید iMoon تشکرکرده اند .

    iMoon (شنبه 18 تیر 90)

  15. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 91 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1389-11-21
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,761
    سطح
    24
    Points: 1,761, Level: 24
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    مرسی از همتون.میشه خواهش کنم کتابهای مفیدی راجب هوش هیجانی و بلوغ عاطفی به من معرفی کنید؟

  16. #29
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

  17. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (جمعه 22 بهمن 89)

  18. #30
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    تست هوش هیجانی Not Found می زنه.


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.