عزیزم دوستان گفتنی ها رو گفتن ولی نمی دونم چرا باز شما می رید سر خونه اول!
ببین خانم گل خیلی دنبال این موضوع نباش. چون چیزی که بنظر این آقا اشکال بوده و فرضا بخاطرش انتخاب نشدی، ممکن برای نفر بعد یک حسن و مزیت محسوب بشه.نوشته اصلی توسط مهتاب در شب بارانی
سعی کن خودت باشی و بخاطر خودت انتخاب بشی.
مطمئن باش اونوقته که از زندگی لذت می بری و نه اینکه با هربادی به هر سو بوزی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)