دوستان عزیز من واقعا از نظرات همتون ممنونم.کاملا حق با شماست.من ارتباط بسیار محدودی با پسرها داشتم و شاید تا همین یه سال پیش فقط بلد بودم درس بخونمو بلوغ عاطفی و هوش هیجانی رو در خودم تقویت نکردم.اینه که الان با مشکل روبه رو شدم چون تازه دارم با اقایون ارتباط برقرار می کنم.می خوام بدونم اگه شخص دیگه ای با ابراز علاقه جلو اومد برای شناخت و ازدواج چه واکنشی نشون بدم؟همون اول کار بگم بیا خونه؟یه چیز دیگه که اذیتم می کنه احساس ناامیدیه و اینکه نکنه دیگه کسی عاشقم نشه و من مجبور شم بدون عشق ازدواج کنم یا حتی تنها بمونم.







و بلوغ عاطفی و هوش هیجانی رو در خودم تقویت نکردم.اینه که الان با مشکل روبه رو شدم چون تازه دارم با اقایون ارتباط برقرار می کنم.می خوام بدونم اگه شخص دیگه ای با ابراز علاقه جلو اومد برای شناخت و ازدواج چه واکنشی نشون بدم؟همون اول کار بگم بیا خونه؟یه چیز دیگه که اذیتم می کنه احساس ناامیدیه و اینکه نکنه دیگه کسی عاشقم نشه و من مجبور شم بدون عشق ازدواج کنم یا حتی تنها بمونم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)