ممنون از پاسختون.دقیقا منم همینو میگم که اون با احساسات من بازی کرد.ابراز علاقه های زیاد و تعریف و تمجید منو به شدت وابسته کرد. البته قبول دارم که نباید میذاشتم قبل از تعهد و جدی تر شدن قضیه وارد مقوله ی احساس بشیم و این درسیه که از این اشتباهم گرفتم و یه تجربه ی مهمه برام.اما واقعا احساس حقارت می کنم .منتظر راهنمایی و همدردیتون هستم ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)