ممنون از پاسختون.این اقا در صحبتهایی که داشتیم می گفت که تو خیلی می فهمی و طرف مقابلم تو زندگی تو هستی و خلاصه اینکه رابطه ی ما تقریبا شکل گرفته بود و من به این دلیل حس پس زدگی می کنم که اون با یه ملاقات به چه نتیجه ای رسید که بقیه ی صفات منو ندید گرفت؟ظاهرم؟رفتارم؟یا خیلی چیزای دیگه.دوم اینکه من اگه مورد مشابه دیگه ای برام پیش اومد با توجه به این که دوست ندارم شکست عاطفی بخورم چطور باید رفتار کنم؟بازم ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)