سلام دوست عزیز
بله به نظر من شما ایده آلیستی فکر میکنید، منظوراز هدف به نظر شما چیه؟ شاید هدف تعریف شده شما از دید ایشون هدف والایی نباشه؟ شاید ایشون توی زندگی اصلاً دنبال هدف متعالی نباشند و به هدف های کوچک رضایت بدن، خانم مورد نظر شما تا جایی که به محاسن ایشون اشاره شده کیس خوبی واسه زندگی، با توجه به سن ایشون هنوز خیلی فرصت دارند که به یک هدف مشخص فکر کنند و برای رسیدن به اون تلاش کنند و اینکه اشاره داشتند به این مسئله که باید در یک بستر مناسب قرار بگیرند و این توان رو در خود می بینند که تلاش موثری در این راستاداشته باشند خودش نشانه یه قدرت بالقوه هستش که شما میتونید عاملی باشید برای به فعل تبدیل کردنش.مشخصه هایی رو که یک خانم باید داشته باشند برای یک زندگی خوب (پاکدانی و صداقت و تفاهم های فکری مذهبی طبقاتی فرهنگی ...)دارند.که به مرور زمان شناختهای بیشتری هم میتونید از هم کسب کنید.اینکه ایده آلیستی فکر کردن شما توجیه منطقی داشته باشه مستلزم این که خودتونم آدم ایده آلی باشید آیا هستید؟و موضوع دیگه این که فکر کنم شما نباید از یک دختر 20 ساله توقع داشتن تجربه و پختگی یک دختر 25 ساله را داشته باشید، و دیگه اینکه منطق در حد یک شناخت کافی برای شروع یک زندگی دور از تنش ، با حد اقل اختلافات، کافی، در یک روابط احساسات هم نقش مهمی داره ، میتونی با یک احساس قلبی زیبا به خانم آیندتون داشتن یک هدف والا رو هدیه کنیدو اینکه هر کسی تو زندگی خودش هدفی رو داره و به اون در حد پایین تر فکر میکنه که شاید از دید شما با 100 درصد تفاهم با ایشون،هدف متعالی نباشه.خود داشتن یک زندگی آروم هدف متعالی هست. سخت گیر نباش اگر لازمه های یک انتخاب خوب رو داره. برات بهترین ها رو آرزو دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)