به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 فروردین 90 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1389-9-10
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    1,870
    سطح
    25
    Points: 1,870, Level: 25
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 60 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درخواست راهنمایی درطی مراحل شناخت در راستای ازدواج

    سلام دوست عزیز
    بله به نظر من شما ایده آلیستی فکر میکنید، منظوراز هدف به نظر شما چیه؟ شاید هدف تعریف شده شما از دید ایشون هدف والایی نباشه؟ شاید ایشون توی زندگی اصلاً دنبال هدف متعالی نباشند و به هدف های کوچک رضایت بدن، خانم مورد نظر شما تا جایی که به محاسن ایشون اشاره شده کیس خوبی واسه زندگی، با توجه به سن ایشون هنوز خیلی فرصت دارند که به یک هدف مشخص فکر کنند و برای رسیدن به اون تلاش کنند و اینکه اشاره داشتند به این مسئله که باید در یک بستر مناسب قرار بگیرند و این توان رو در خود می بینند که تلاش موثری در این راستاداشته باشند خودش نشانه یه قدرت بالقوه هستش که شما میتونید عاملی باشید برای به فعل تبدیل کردنش.مشخصه هایی رو که یک خانم باید داشته باشند برای یک زندگی خوب (پاکدانی و صداقت و تفاهم های فکری مذهبی طبقاتی فرهنگی ...)دارند.که به مرور زمان شناختهای بیشتری هم میتونید از هم کسب کنید.اینکه ایده آلیستی فکر کردن شما توجیه منطقی داشته باشه مستلزم این که خودتونم آدم ایده آلی باشید آیا هستید؟و موضوع دیگه این که فکر کنم شما نباید از یک دختر 20 ساله توقع داشتن تجربه و پختگی یک دختر 25 ساله را داشته باشید، و دیگه اینکه منطق در حد یک شناخت کافی برای شروع یک زندگی دور از تنش ، با حد اقل اختلافات، کافی، در یک روابط احساسات هم نقش مهمی داره ، میتونی با یک احساس قلبی زیبا به خانم آیندتون داشتن یک هدف والا رو هدیه کنیدو اینکه هر کسی تو زندگی خودش هدفی رو داره و به اون در حد پایین تر فکر میکنه که شاید از دید شما با 100 درصد تفاهم با ایشون،هدف متعالی نباشه.خود داشتن یک زندگی آروم هدف متعالی هست. سخت گیر نباش اگر لازمه های یک انتخاب خوب رو داره. برات بهترین ها رو آرزو دارم.

  2. 6 کاربر از پست مفید sogandpiar تشکرکرده اند .

    sogandpiar (سه شنبه 12 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی : حس عجیب در اینستاگرام
    توسط mehrdad1388 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 01:45
  2. یک موقعیت استثنایی رو از دست دادم
    توسط s@h@r در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 22:50
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 14:03
  4. +درخواست راهنمایی فوری....نمیخوام از دستش بدم...
    توسط antonio در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 88, 22:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.