به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 25 نخستنخست ... 4141516171819202122232425 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 245
  1. #231
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    عزيزدلم اينقدر خودتو عذاب نده من اينجا منتظرت هستم زود بياي از خدا ميخوام كمكت كنه انشاءاله

  2. 2 کاربر از پست مفید ailara77 تشکرکرده اند .

    ailara77 (دوشنبه 11 بهمن 89)

  3. #232
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    اون همكار شركت قبليم بود اصلن هم نمي خوام ديگه بهش كاري داشته باشم انقدر ايميل بده تا خسته شه . نمي تونم برم عين بچه ها به مدير قبليمون شكايتشو بكنم الان بهم مي گه ايميلتو نمي دادي يا بقول شما عوض كن .
    ايميلمو مي تونم عوض كنم ولي خيلي از دوستاي قديمم اين ايميلمو دارن البته شايد اينكارو كردم . هر چند محلش نمي ذارم ديگه .

  4. #233
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    اگر مشکلی داری، به دلیل طرز فکر توست و تنها راهی که می توانی مشکلات را برای همیشه حل کنی، این است که طرز فکرت را تغییر دهی

  5. 2 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    پرناز (دوشنبه 11 بهمن 89)

  6. #234
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    دوستاي قديمت داشته باشن عزيزم دوست هرچي هم كه عزيز باشه عزيزتر از همسر و زندگيت نيستن كه فدات شم ، عوض كن اين ايميل رو قربونت برم نهايتش دوباره از دوستات ميگيري ايميل شون رو ، به اين چيزا فكر نكن از اينجا شروع كن به اصلاح ، اينو اولين قدمت قرار بده ، جواب اون لعنتي از خدا بي خبر رو هم به هيچ وجه نده ، از صميم قلب برات آرزو ميكنم خدا كمكت كنه ، تك تك لحظاتت رو با تمام وجود درك ميكنم چون منم سرنوشتم مثل شما بوده عزيزم

  7. 3 کاربر از پست مفید ailara77 تشکرکرده اند .

    ailara77 (دوشنبه 11 بهمن 89)

  8. #235
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    فکر می کنم بتونی ای میلش را بلاک کنی.

    اکثر میل باکسها این امکان را دارند. آدرس ایشون را بلاک کن تا دیگه میلی ازش دریافت نکنی.


    مشکل اول و آخر شوهرت با شما سر همین مسایله. حالا که داری بیشتر و بیشتر تعریف می کنی، بیشتر و بیشتر مطمئن می شم. تو دختر ساده و احساساتی هستی که فکر می کنی مردها هم به سادگی خودت به این روابط نگاه می کنند. اگر شوهرت قانع شد و برگشتید و زندگیتون را شروع کردید، هیچ مردی را دیگه تحت هیچ عنوانی ( دوست، همکار، آشنا و .... ) تو زندگیت راه نده. عکسش را درست کردم یعنی چی؟؟ این کارها یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو انگار نمی فهمی کجا داری زندگی می کنی و چتذ سالته و ازدواج کردی و ...

    الان فهمیدم آی دیت توی یاهو است. بلاکش کن این نوید را.

  9. 3 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (دوشنبه 11 بهمن 89)

  10. #236
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    اينكارو مي كنم و ايميلمو عوض مي كنم .
    من الان از پيش مشاوره مي يام . هيچي فقط حرفامو شنيد و در آخرم آب پاكي رو ريخت رو دستم و گفت بعيد مي دونم برگرده تو هم ديگه اصرار نكن ولي اگه مي بيني امادگيشو نداري اگه زنگ زد فقط بهش بگو حاضرم ولي بهم يه كمي فرصت بده تا منم آماده شم . همين .
    خدا يعني هيچ راهي نيست ديگه . هيچي يك ساعت تمام همه ريز و بم زندگيمو گفتم و اونم گفت بعيد مي دونم بياد تو هم سعي كن فراموش كني همين .گفت تو در نهايت نمي توني كاري كني اون اگه نخواد زندگي كنه كه تو كاري نمي توني بكني . تازه با هزار تا دليلي كه خودتم اعتراف مي كني حتي اگه تو هم نخواي تفاهمي جدا شي مي تونه بره و راحت ازت شكايت كنه وطلاق بگيره . با همين هزار تا دليلي كه خودت گفتي و ارتباطت با اون پسره حق طلاق تو ايران با مرده . و گفت همينه مجبوري كنار بياي .
    دارم دق مي كنم ديگه خداي بزرگ خودت كمكم كن . هيچ راهي نيست هيچي .

  11. #237
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 فروردین 91 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,093
    سطح
    27
    Points: 2,093, Level: 27
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 33 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    (اگه نخواد زندگي كنه كه تو كاري نمي توني بكني . تازه با هزار تا دليلي كه خودتم اعتراف مي كني حتي اگه تو هم نخواي تفاهمي جدا شي مي تونه بره و راحت ازت شكايت كنه وطلاق بگيره )
    اگه شوهرت مي خواست طلاق بگيره منتظره عقدنامه نمي موند ، ميرفت تقاضاي طلاق مي كرد ، فقط صبر كن عزيزم
    خيلي خوشحالم از اينكه كمي آرومتر شدي ، اميدوارم به همين زودي بيايي و خبرهاي خوب بدي چه اينكه شوهرت برگشته يا اينكه تو آرومتر شدي و تصميم درستو گرفتي
    انشااله هر چي خدا بخواد و به صلاحت باشه همون بشه

  12. 3 کاربر از پست مفید azadehali تشکرکرده اند .

    azadehali (دوشنبه 11 بهمن 89)

  13. #238
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    منم خيلي نگران اين وضعيت هستم چون واقعا دركت ميكنم عزيزدلم توروخداماروبي خبر نذار خيلي بهت فكر ميكنم ،
    دوست عزيزم آزاده درست ميگه بدون عقدنامه ام هم ميتونسته براي طلاق اقدام كنه ولي اين به معني اين نيست كه ميخوايم اميد واهي بهت بديم عزيزم ، فقط صبركن صبر و صبر به خدا توكل كن ازش بهترين رو بخواه و هيچوقت به زور از خدا نخواه كه همسرت رو به زندگيت برگردونه بگو هرچيزي كه صلاحه برات پيش بياد
    سبكتكين عزيزم دوست داري همسرت برگرده و دوباره بعد از چند وقت با يه اختلاف جزئي دوباره به قول خودمون همين آش و همين كاسه باشه و دوباره بره و دوباره عذاب و گريه هات شروع بشه ؟
    پس عزيزم به اين فكر كن كه خدا هرچيزي رو كه برات مقدر كنه حتما به صلاحت بوده چه خوب و چه بد ، خدا همه ي مارو دوست داره همه رو ، پس هرچيزي كه سرراهت قرار ميده ازش تشكر كن و هيچوقت اصرار نكن به زور و اجبار همسرت رو نگه داري چون شايد در رفتنش حكمتي باشه كه در موندنش نه .

  14. 3 کاربر از پست مفید ailara77 تشکرکرده اند .

    ailara77 (دوشنبه 11 بهمن 89)

  15. #239
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    برو پیش یه مشاور دیگه
    ادم وقتی مریض میشه چندتا دکتر میره تا مطمئن بیماریشو درست تشخیص دادن که درمانش درست انجام بشه!
    مشاور شما مشکل شما رو که بیقراری بیش از حده تشخیص نداده و فقط راه حل داده اونم در اولین جلسه!!!!!!
    حتما به مشاور دیگه ای مراجعه کن.

  16. کاربر روبرو از پست مفید پرناز تشکرکرده است .

    پرناز (دوشنبه 11 بهمن 89)

  17. #240
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    سلام سبکتګین جان،

    جلسه ی دیګه ای برات نذاشت؟ تمام شد؟
    به نظرم برو یه مشاور دیګه.

    ایشون مشاور بودند یا وکیل؟ البته نمی ګم حرفشون غلط بوده ولی کاش وارد این وادی نمی شدند. درسته. شوهر شما اګه بتونه روابط نامشروع شما را اثبات کنه راحت تر می تونه طلاقت بده. ( منظورم از روابط نامشروع خدای نکرده ... نیست. رابطه ی نامشروع یعنی همین تلفن و ای میل و بیرون رفتن با نامحرم و ... اینها همه جزو روابط نامشروع است و اثباتش هم که آسون ). این را هم نوشتم که برای ادامه ی زندګیت یادت باشه. انشالله وقتی برګشت دیګه حواست را جمع می کنی. میل باکست را هم الان از این ای میل ها و ... داری پاک کن.

    ولی ما که نخواستیم قانونی بررسی کنیم. قانونیش که اصلا مدرک و دلیل نمی خواد. هر مردی هر وقت دلش خواست می تونه همسرش را طلاق بده. پس اصلا به قانونش نه فکر کن نه کاری داشته باش.

    شوهرت هم این ها را خوب می دونه و اګر هم ندونه حتما وکیلش بهش ګفته. یه چیزی هست که شوهرت مردده. حالا یا بعضی مسایل هست که ما خبر نداریم ( لزومی هم نداره بګی. این نوشته ها پاک نمی شه. حواست باشه ) یا واقعا مشکلش پرداخت مهریه است و منتظره تو خسته شی و مهریه ات را ببخشی. اون تو رو خوب می شناسه و می خواد خسته ات کنه.

    مشاورت را عوض کن. اصلا و ابدا هم تسلیم نشو. برای نګه داشتن زندګیت تلاش کن. تو دختر ساده و خوبی هستی. فقط چند تایی اشتباه داشتی که انشالله خدا کمکت میکنه و حل می شه.
    به نظر من تو خیلی بهتر از قبل می نویسی. سعی کن دیګه تماس نګیری و جوابش را هم ندی. روی پایان نامه ات کار کن و برو مشاوره و فعلا فقط به خودت و خودت فکر کن. درست می شه. صبر کن.


  18. 3 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (سه شنبه 12 بهمن 89)


 
صفحه 24 از 25 نخستنخست ... 4141516171819202122232425 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كمك (لطفا راهنماييم كنيد)2
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 28 مهر 91, 23:11
  2. چرا بايد از هم ترازان خود در زندگي پايين تر باشم‌؟!
    توسط m.h23 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 01:12
  3. در مورد مراحل طلاق و مشكلاتش راهنماييم كنيد
    توسط nahid-n در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 خرداد 91, 00:42
  4. لطفا راهنماييم كنيد
    توسط nabitanha در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 خرداد 91, 16:27
  5. ديگه راه حلي به نظرم نمي رسه،لطفاً راهنماييم کنيد
    توسط sogand_nou در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 اسفند 86, 10:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.