من هم احساس میکنم حالت بهتره، البته وقتی پستهات کوتاه میشن بهتر تری
عزیزم یه چیزی میگم ناراحت نشی،
راستش رو بخوای تاپیک تو یکی از تاپیکهاییه که وقتی میبینم ارسال تازه ای داره نمیتونم نخونم و از طرفی هم تا وارد میشم بخونم حسابی حالم میگیره و خسته میشم!
یه خورده سعی کن شاد باشی در عین اینکه میدونم ناراحت هستی اما برات بهتره گلم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)